|
Club Eau SOS 14-07-01
|
View this Thread in Original format
| Snaakmans |
Kijk, k ben dus gisteren naar club eau geweest, en de meeste releasers die ik ken zijn op vakantie.
Daarom zou ik willen vragen, heeft iemand toevallig gisteravond Marco V opgenomen en misschien Jean..???
Ik MOET het gewoon hebben-
Misschien dat we dan ftp kunnen traden, enneuhm alleen is er een probleem, ik werk niet graag met de 16 kb max upstream van chello dus als er in principe geen chello aan te pas kan komen is het helemaal wreeed.!!!
DANK U!!!!!!!!! |
|
|
| Dennehark |
Hallo,
marco v en dj jean heb ik niet voor je....sorry !
Maar ik zou graag iets willen weten over Club Eau. Ik heb namelijk Dj tiesto live @ club eau......en daar draait hij super vet !!
Ligt deze discotheek in NL....heb je misschien een foto of wat....
Groetuh ! |
|
|
| Henkie_henk |
Je hebt nu 2 <<0>>'s 1 in arnhem .. en 1 in den haag
k heb gehoord dat de nieuwe suckte.. k weet t nie.. nie geweest :p na de vakantie weer e :D :D
http://www.eau.nl/
Voor beelden van the <<0>> ken je t best erheengaan :p of "the djs" van tmf es kijke..
gave hoor

TOPIC WAS
Marco V en Jean van eeh 14 juli.. waar te dle :p |
|
|
| Glaniskanis |
Is nog nie uut :D
Probeer later nog eens :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Akira |
ik ben in die nieuwe eau geweest in arnhem...het is gewoon de oude opera maar dan ietjes verbouwd.Het deurbeleid is ook een stuk moeilijk geworden dan eerst.Leeftijd 21 en ze doen nogal moeilijk daar aan de deur.zag dat er een hoop gasten werden weggestuurd...
Daardoor is het publiek een stuk ouder dan eerst.Ja ik ben toen bij de opening geweest en ik vond het zeker goed te doen.Maar ja met armin en Tom kan het niet mis gaan :D:D
Die foto's zijn van de eau in arnhem. anders moet je maar ff hier kijken www.eau.nl |
|
|
|
|