|
המופע של ברק
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
המופע של ברק
barak.pps אחרי שאתם מורידים את הקובץ תשנו את השם שלו ל |
|
|
| LA© |
אריאל, ממש משעמם לך... יא משוגע!!!!
NUTZ!!!
**but we like it crazyyyy, don't we all?!?! haha***
חבר שלך יודע שעשית את זה?? |
|
|
| DjChook |
?!!!?!?!!?!
:conf: |
|
|
| warpedd_ |
אחי נראה לי הנרגולים עלו לך למוח
חחחח איה מסטול אתה |
|
|
| hazzard |
בואנה אחי זה תותחי!!!
אפילו מקצועי באישזושהיא רמה
אשכרה אתה צריך לשלוח את זה לטלוויזיה לאיזה תוכנית צחוקים
כמושל אדיר מילר
זה פשוט ענק תמשיך לעשות דברים כאלה |
|
|
| DJ_Yuval |
| וואלה זה באמת נחמד :) |
|
|
| Ariels |
avi אני מעביר את זה לקובץ
זה בתהליכים
אני אפילו מתקין פרימייר כדי לשלב קטעי וידיאו מצולמים |
|
|
| NyKoN |
הלינק לא עובד אחי
:/ |
|
|
| Flotser |
ענק אחי, מלך !!!
:crazy: :wtf: :p |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by NyKoN
הלינק לא עובד אחי
:/ |
זה כי נייסת להקליק עליו.... זה קישור לקובץ
save target as תלחץ עם הכפתור הימני של העכבר ותבחר |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!!!!!
רק שאלה קטנה... בכוונה אין סאונדים אחרי התמונה הראשונה?
כי אצלי כל הדיבורים שלו היו על התמונה הראשונה ואז לא שמעו יותר כלום... |
|
|
| Ariels |
| יש מוזיקה לאורך כל הקליפ |
|
|
|
|