|
לכל אנשי ההאוס והפרוגרסיב לסוגו , הצעה בשבילכם
|
View this Thread in Original format
| BC Kelly |
חשבתי וחשבתי איך לפתוח טרד של המלצות אבל לא רק בסוגי הטראנס , למרות שבהחלט יתקבלו בברכה אבל הדגש יהיה יותר על המלצות של האוס, פרוגרסיב וכל מה שמשתמע ממנו (פרוגרסיב האוס, פרוגרסיב טראנס וגם אפילו טרקים של פסיכודלי עם קצב פרוגרסיבי כמו אסטריקס או קוסמה ז"ל לדוגמא) , דאון טמפו ודיפ כל הסגנונות הללו. רק יש בעיה אחת :
אין לי מושג כמה משתמשים כאן מאזינים בקביעות לסוגים האלה של המוזיקה האלקטרונית מה שגם נראה לי שאם אני לבד ישלח המלצות , ובסוגים האלה אני די מבין הטרד לא יהיה שימושי .
אז אני שואל מעל הבמה זו :
האם יש טעם להקים טרד שירוץ לצד : רוצים להמליץ על טראק\אלבום טוב??, הגעתם למקום הנכון!! - שיהיה ברובו ככולו המלצות של טראנס כמו עכשיו
לטרד השני אפשר יהיה לקרוא אותו דבר רק עם סוגריים שבם יהיה רשום ( האוס ופרוגרסיב)
דוגמא :
רוצים להמליץ על טראק\אלבום טוב??, הגעתם למקום הנכון !! (טראנס ופרוגרסיב)
אז מי בעניין שיודיע לי באיי סי קיו או שעדיף פה , אם יש מי שמעוניין אבל לא רוצה בהקמה של טרד בטראנס אדדיקט (מה שחשבתי שיהיה נחמד שגם החברה של הטראנס יוכלי לקפוץ ולהנות ממנו) אפשר לפתוח את הטרד במרקורי סרבר ששם כל הקהילות מוקדשות להאוס ופרוגרסיב ,
אז תשלחו הודעה ותודיעו מה אתם חושבים
BC Kelly Icq |
|
|
| hazzard |
אחי אפילו אני ניסיתי לעשות דבר כזה
אבל מה שאתה עושה עכשיו נשמע כאילו אתה בא לשנות את הפורום
אני א מה שקלטתי ואתה צריך לקלוט
עדיף שיהיה טרד אחד לכל ההצעות במקום שיפתחו אחד לכל סגנון
זה פשוט יהיה יותר מידי ןחוץ מזה זה אתר טראנס
מכאן השם שלו טראנס אדיקטד
אם אתה רוצה סגנונות אחרים יש עוד הרבה מקומות |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי בוא אני יגיד לך את זה ככה
הרצון שלך לשפר ולעזור ראוי מאוד להערכה...
אבל... יש לנו ט'רד אחד של המלצות ומיותר כל ט'רד אחר
אני אישית לא רואה מה הבעיה להמליץ על פרוג והאוס שם...
פשוט תציינו שזה פרוגסיב או האוס או טרייבל...
וככה הכל יהיה טוב...
יותר מזה אין מה להתווכח אז אני סוגר את הט'רד הזה
אם בראש שלך להגיד לי משהו שלח לי פי אם או בוא אליי באיי סי קיו...
*Closed* |
|
|
|
|