|
DJ Tiësto in {Koppen} (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Zeg zeg zeg ze hebben milk inc , slyver, lasgo en ian van dahl vergeten te vermelden :D
Mja gielen die draait al 70 jaar aan en stuk twisted ofzo :o |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
idd pooley.
tis precies of ze zijn hier pissed omdat de 'guru' dj niet vernoemd werd. en wie gaat nu mike vergelijken met dien 2many dj's? smaken verschillen eh, sry ze apostle, mor kvin da maar kortzichtig =<.
-Glad |
Ik ben pissed omdat ze zeiden dat 2 many dj's en Buchemi stiltjes aan Belgische DJ's op de wereldkaart brachten, terwijl er al Belgen in de jaren '80 de wereld rondreisde om electronische muziek te maken en te draaien.
MIKE vernoemen deed ik vooral omdat het hier TranceAddict is (en dat die mens best wel aandacht verdient) en ik weet niet of hier veel mensen Front 242 en Klinik kennen.
Het gaat erom dat iemand gefeliciteerd wordt voor een trend die een nobele onbekende miss al 20 jaar geleden opstarten en dat al sinds de jaren '90 een degelijke vorm begint te krijgen.
Er zijn al teveel electronische muziek pioniers vergeten met de tijd. En dan komen ze ineens af met Buchemi als de Belgische DJ profeet, komaan hé.:rolleyes:
Als ze Buchemi en Too Many DJ's vernoemde mochten ze imo ook wel een trance DJ vernoemen.
Trance wordt in België al jaren stiefmoederlijk behandeld imo, dus op zich was het een klein wonder dat ze een reportage deden over Tiësto....de vraag is wel of de VRT wist dat hij zoiets als Trance draaide :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Miss Z
ja sorry kwist dat dus nie en tis dan ook logisch da ik da vraag he :) ondertusse weet ik al een beetje meer ;) thanks to cyberia, pumaz & ... :D |
Juist ja, mij :D
Ach mensen, wees dan tenminste blij dat ze Buchemi en 2 many dj's vermelden (deze 2 zijn zeker niet slecht!). Voor hetzelfde geld hadden ze kunnen beginnen over Lasgo, Ian van Dahl.... DAT zou ik pas erg vinden. Ik vond trouwens dat djs over het algemeen ni echt goe uit deze reportage kwamen. Beste voorbeeld hiervan: 'U verdient 30000 euro voor 2 uurkes efkens iemand anders zijn platen te draaien?' |
|
|
| Tiger777 |
maar toen zij hij iets waar ik wel mee akkoord ging
| quote: | | een dj is een kunstenaar |
|
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Juist ja, mij :D
Ach mensen, wees dan tenminste blij dat ze Buchemi en 2 many dj's vermelden (deze 2 zijn zeker niet slecht!). Voor hetzelfde geld hadden ze kunnen beginnen over Lasgo, Ian van Dahl.... DAT zou ik pas erg vinden. |
VRT is de VMM nog ni hé ^^ |
|
|
| Gladius |
| k, was misverstand apostle.. sry =) |
|
|
| Dark Apostle |
| maar heeft iemand, web-ruimte voor mijn banner, want Skynet wil ni meewerken :( |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
maar heeft iemand, web-ruimte voor mijn banner, want Skynet wil ni meewerken :( |
jah kheb nog wel enkele kb's ter uwe beschikking (pandora)
stuur ma via msn ofzow |
|
|
| Tiger777 |
te laat :)
Ik heb zijn bannerken al verzorgd :) |
|
|
| Dark Apostle |
| Bedankt voor de aanbiedingen, nu heeft mijn woede een stem...ik bedoel een prentje gekregen ^^ |
|
|
| Gladius |
pfuh, ben al blij da ik zonen banner ni sponsor ;).
anti anti, probeer is pro iets te zijn =).
en als de vrt al sucky is, wa moet dan vtm, ka2 en vt4 ni zijn => |
|
|
| Pumaz |
| quote: | | Ik ben pissed omdat ze zeiden dat 2 many dj's en Buchemi stiltjes aan Belgische DJ's op de wereldkaart brachten, terwijl er al Belgen in de jaren '80 de wereld rondreisde om electronische muziek te maken en te draaien. |
Jep, Jo Bogaert aka Technotronic heeft nog nr 2 gestaan in Amerika. Maar wat wil je? 'T is nen Oilsjteneir... |
|
|
|
|