return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Kratje Bier kopen??
View this Thread in Original format
Fkwebeman
HIER

die duitsers ook altijd..
Ding Chavez
200,000 euro??!!? Dure hoertjes :p
Fkwebeman
tja..

als het nou ook nog eens hoeren waren.. :D
als ik het goed begrepen heb, komen ze alleen het kratje langsbrengen en blijven ze evt. nog ff hangen op je feestje..

dus ik ben benieuwd welke nerd met teveel geld..
arj1o1
die mogen wel op mijn feestje komen :p
alleen niet voor 68100 euris
Ding Chavez
Lol inmiddels al over de 550,000 euro :tongue2
Wel apart dat in de bidding history erg vaak mensen over zichzelf heen hebben geboden...
Blik
€ 4.850.050 :eyes:
Flippe
Aktuelles Gebot EUR 5.000.050,00

En het wordt steeds maar meer!Het moet niet gekker worden!
Asperge
mwoahahaha wat een onzin, je zal het nog moeten betalen ook:nervous:

:p
arjoderoon
quote:
Ungültiger Artikel
Der angeforderte Artikel ( 2963343886 ) ist entweder ungültig, noch nicht verfügbar oder nicht mehr in der Datenbank vorhanden. Bitte überprüfen Sie die Nummer, und versuchen Sie es noch einmal. Wenn Sie diese Meldung weiterhin erhalten, hat entweder das Angebot für diesen Artikel noch nicht begonnen, so dass der Artikel noch nicht angezeigt werden kann, oder der Artikel ist abgelaufen und nicht mehr verfügbar.

euhm zal wel flink gefaked zijn dan ofzo?
Duke2003
misschien bieden ze fake op zichzelf om zo te laten zien hoe achterlijk sommige mensen zijn als het om geld gaat ofzo :p

arj1o1
vet fake denk ik je moet wel helemaal gek zijn om 500000 te betalen
BaRTeZ
ik las het net in de krant (Gelderlander)

quote:
BERLIJN - Het duurste sixpack ter wereld kost 25.050 euro. Zoveel betaalde een rijkaard uit de Duitse deelstaat Hessen op een internetveiling om een avondje te kunnen feesten met zes jonge vrouwen uit de buurt van Gütersloh. Behalve over de meiden krijgt de koper ook nog de beschikking over een krat bier.

Wat begon als een grap, resulteerde in een heus mediaspektakel. De vrouwen in de leeftijd van 24 tot 26 jaar besloten zich bij internetveilinghuis eBay aan te bieden als party-begeleidsters. Krat Bier plus Sixpack = Lol, luidde het aanlokkende aanbod.

In totaal deden maar liefst 218 bieders een poging om de vrolijke vriendinnengroep op hun feestje te krijgen. In twee dagen tijd schoot het hoogste bod van zeventig naar meer dan elfduizend euro. En toen het eind van de veiling in zicht kwam, sloeg de waanzin toe: de teller bleef staan op 25.050 euro.

En dat terwijl de vrouwen meermaals duidelijk hadden gemaakt dat het hen werkelijk om een bezoek aan een feestje te doen is. Dus: geen seks, geen orgie. En toch zoveel belangstelling.

Voor dat bedrag kunnen die vrouwtjes toch wel ff uit de kleren? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement