|
Commuitys (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by montana
lunar är okej om man ignorerar fjortis-elementen & annat skit.
|
kul sak att säga om något..
krig är oxå ok om man ignorerar alla civila offer och annat skit :D
Lunar är bra eftersom det är så stort..man kan hitta alla där och få kontakt med folk i sin gamla klass typ...det gillar jag..men jag håller fast vid att det är för jobbiga färger och nästan lite för mycket funktioner...rörigt. Till och från är det även jävligt segt. |
|
|
| staz |
jo breeza sluts = fjortisar
i holland kallas de breeza sluts, här kallas de fjortisar.. nåra vänner från holland berättade om uttrycket breezah sluts :) |
|
|
|
|