return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Commuitys (pg. 2)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by montana
lunar är okej om man ignorerar fjortis-elementen & annat skit.


kul sak att säga om något..

krig är oxå ok om man ignorerar alla civila offer och annat skit :D

Lunar är bra eftersom det är så stort..man kan hitta alla där och få kontakt med folk i sin gamla klass typ...det gillar jag..men jag håller fast vid att det är för jobbiga färger och nästan lite för mycket funktioner...rörigt. Till och från är det även jävligt segt.
staz
jo breeza sluts = fjortisar
i holland kallas de breeza sluts, här kallas de fjortisar.. nåra vänner från holland berättade om uttrycket breezah sluts :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement