return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Moments To Remember på Soundic Radio
View this Thread in Original format
Ferren
Den 17 November så kommer också Tony Ullman och Vizay spela back2back i 2 timmar mellan 21-23 med uplifting och melodic. Kvällen inleds med Andrem som kommer spela Hardhouse mellan 20-21


den 24 November så kommer det spelas upp 2st DJ-sets från 2st utländska DJ/producenter.

För er som älskar Hardstyle så rekommenderar jag detta, dessa människor vet vad dom pysslar med :).

20:00 Recnacs - NL
21:00 Ferren VS Alcoholic - Swe
23:00 DJ Destruct - USA

För er som vill ha lite goo musik på måndagar :)


________________________________
http://www.momentstoremember.tk
Glorie
quote:
Originally posted by Ferren
För er som älskar Hardstyle så rekommenderar jag nästan detta, dessa människor vet vad dom pysslar med


rekommenderar nästan? :) hehe

ok,ja ska försöka "tuna in" :)
Ferren
Ändrat bara för din skull ;)
Vizay
kommer inte bara bli melodisk å upplyftande trance utan också en hel del progressive å kanske lite hårdare uplifting :)

sköna tunes utlovas iaf :D
NooN
Ska försöka komma ihåg att lyssna på alltihop. Förra gången jag lyssna var det underbart.
Ferren
quote:
Originally posted by NooN
Ska försöka komma ihåg att lyssna på alltihop. Förra gången jag lyssna var det underbart.


Gutt du tycker det :). Men vi kommer bara bli bättre och bättre med även massa gäst dj's.
WoberT
låter bra det där.. ska nog ta o lyssna =D
Ferren
Blir lite små ändringar runt spleningen den 24 November. Vi håller på mellan 20-00 och den nuvarande line up.n innehåller Ferren, ScuL, Astral Base och sen en till som jag håller hemlgit tills allt är klart om den saken :)
ScuL
:D :crazy: :D
Vizay
om allt går som det ska så borde alla hardtrancefantaster bli glada över den hemliga dj'n :)

men jag ska inget säga förens allt e 100% klart :)

ScuL
glöm det inte.. ikväll ska man lyssna! :)


http://www.soundicradio.com/bredband.pls

kl 20 till kl 23. :)
Ferren
Japp och Andrem är igång nu rejält med Hardhouse fyfan!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement