|
Moments To Remember på Soundic Radio
|
View this Thread in Original format
| Ferren |
Den 17 November så kommer också Tony Ullman och Vizay spela back2back i 2 timmar mellan 21-23 med uplifting och melodic. Kvällen inleds med Andrem som kommer spela Hardhouse mellan 20-21
den 24 November så kommer det spelas upp 2st DJ-sets från 2st utländska DJ/producenter.
För er som älskar Hardstyle så rekommenderar jag detta, dessa människor vet vad dom pysslar med :).
20:00 Recnacs - NL
21:00 Ferren VS Alcoholic - Swe
23:00 DJ Destruct - USA
För er som vill ha lite goo musik på måndagar :)
________________________________
http://www.momentstoremember.tk |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Ferren
För er som älskar Hardstyle så rekommenderar jag nästan detta, dessa människor vet vad dom pysslar med |
rekommenderar nästan? :) hehe
ok,ja ska försöka "tuna in" :) |
|
|
| Ferren |
| Ändrat bara för din skull ;) |
|
|
| Vizay |
kommer inte bara bli melodisk å upplyftande trance utan också en hel del progressive å kanske lite hårdare uplifting :)
sköna tunes utlovas iaf :D |
|
|
| NooN |
| Ska försöka komma ihåg att lyssna på alltihop. Förra gången jag lyssna var det underbart. |
|
|
| Ferren |
| quote: | Originally posted by NooN
Ska försöka komma ihåg att lyssna på alltihop. Förra gången jag lyssna var det underbart. |
Gutt du tycker det :). Men vi kommer bara bli bättre och bättre med även massa gäst dj's. |
|
|
| WoberT |
| låter bra det där.. ska nog ta o lyssna =D |
|
|
| Ferren |
| Blir lite små ändringar runt spleningen den 24 November. Vi håller på mellan 20-00 och den nuvarande line up.n innehåller Ferren, ScuL, Astral Base och sen en till som jag håller hemlgit tills allt är klart om den saken :) |
|
|
| Vizay |
om allt går som det ska så borde alla hardtrancefantaster bli glada över den hemliga dj'n :)
men jag ska inget säga förens allt e 100% klart :) |
|
|
| ScuL |
glöm det inte.. ikväll ska man lyssna! :)
http://www.soundicradio.com/bredband.pls
kl 20 till kl 23. :) |
|
|
| Ferren |
| Japp och Andrem är igång nu rejält med Hardhouse fyfan!!!!! |
|
|
|
|