|
bästa internet testet
|
View this Thread in Original format
| swe_Trancer |
haha, så jäffla bra.
ingen ide för dej glorie att göra, om du nu inte är bi:D
http://www.zipperfish.com/free/quiz/likejailbait.html |
|
|
| dbl |
för det första.... hade passat alldeles utmärkt i "den knäppa tråden" istället för att starta en ny topic...
annars så gillade jag testet...
jag bidde
men oandra sidan så va alla tjejerna över 15 vilket gör dem byxmyndiga här i sverige.. så det så :p
och jag kan ju säga att jag tryckte för att sätta på dem allihop.. hehe :D :crazy: |
|
|
| vegvisaren |
| quote: | Originally posted by dbl
för det första.... hade passat alldeles utmärkt i "den knäppa tråden" istället för att starta en ny topic...
annars så gillade jag testet...
jag bidde
men oandra sidan så va alla tjejerna över 15 vilket gör dem byxmyndiga här i sverige.. så det så :p
och jag kan ju säga att jag tryckte för att sätta på dem allihop.. hehe :D :crazy: |
He,he gick inget vidare för mig heller.Tre av fem hade jag satt på.
Lagen är förresten ändrad. Nu måste man fylla 16 år för att bli byxmyndig. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by vegvisaren
He,he gick inget vidare för mig heller.Tre av fem hade jag satt på.
Lagen är förresten ändrad. Nu måste man fylla 16 år för att bli byxmyndig. |
jaså... tur att man fick reda på det... ehm :rolleyes:
men yngsta va ändå 16 så inget fel med mitt röstande.
jag satte på 5/5.. hehe |
|
|
| Gaby |
I USA är väl åldern under 18 eller?
3/5 *oj då!!*
Jag fick ju göra testet enligt swe_Trancer ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Gaby
I USA är väl åldern under 18 eller?
3/5 *oj då!!*
Jag fick ju göra testet enligt swe_Trancer ;) |
tror det... plus att alla som e under 18 där fick man fel på..
men jag e ju inte i usa så jag bryr mig inte.. hehe |
|
|
| vegvisaren |
| quote: | Originally posted by Gaby
I USA är väl åldern under 18 eller?
3/5 *oj då!!*
Jag fick ju göra testet enligt swe_Trancer ;) |
Åker till USA i morgon så jag kan fråga dom:D
Annars blir dom ju inte myndiga förräns dom fyllt 21 år har jag för mig... |
|
|
| quilly |
Det man fick se gjorde ju att man vill sätta på allihop.. är man dessutom lite alkoholpåverkad så hade man säkert inte tvekat.
Som tur är ser man ju även ansiktet när det är allvar :clown: |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by Gaby
I USA är väl åldern under 18 eller?
3/5 *oj då!!*
Jag fick ju göra testet enligt swe_Trancer ;) |
gaby = Bi-tjej?:) |
|
|
| Smekbar |
hehe tog alla utom nån 33årig tant så jag hade väl suttit in länge o väl i usa.. :) alla tjejerna där e dock okej eftersom ingen är yngre än formeln tillåter... :)
(formeln för tillåten ålder för de som ej vet: din ålder/2 + 7) :D |
|
|
| SWE_TRANCE |

Lite lurigt var det faktiskt:p |
|
|
| MojjMojj |
| 2/5. det där lös verkligen upp min dag.. skulle dock inte bangat på ngn av dem irl :D yngsta var ju fan 16.. me = 17 NP!!! |
|
|
|
|