|
Online Games (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
Ik speel eigenlijk alleen nog Day of Defeat. Avalanche, Jagd en Caen zijn favo levels..
Daarvoor redelijk wat C&C.
Binnenkort Battlefield Multipack ff aanschaffen, vind het een erg gaaf spel, maar kan dus niet online spelen. |
|
|
| Valhalla |
C&C Generals + Zero Hour
Unreal Tournament Instagib en UT 2003 Instagib |
|
|
| Tall21 |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Ik speel eigenlijk alleen nog Day of Defeat. Avalanche, Jagd en Caen zijn favo levels.. |
Avalanche vind ik echt niks. Zeker als allies ben je daar naar mijn idee in het nadeel. Bovendien kan je van teveel kanten beschoten worden.
Jagd is inderdaad een leuke map ja, en ook caen is goed. Beide UK maps trouwens. Speel je op steam? Moeten we een keertje ontmoeten daar dan! |
|
|
| Fkwebeman |
Allies.. waarom zou ik daar mee spelen als ik ook een Duitser mag zijn.. :toothless
Steam heb ik nog niet geinstalleerd.. moet sowieso ff allles reinstalleren, kan altijd maar 1 keer een online game opstarten... bij een tweede keer moet ik steeds DoD opnieuw opstarten anders blijft hij in het vorige scherm hangen.. |
|
|
| Tall21 |
| Ik zou steam maar snel installeren als ik jou was. DoD v1.1 komt deze week uit als het goed is en wordt alleen via steam gereleased. |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Optimus
Nu heb ik Halo en Call of Duty, alleen daar kan ik alleen spelen op dracked servers, en daar zijn er erg weinig van:sadgreen: |
Halo & CoD heb ik ook! Halo alleen wel origineel dus kan vaker online spelen :) CoD heb ik nog niet geprobeerd en t is ook niet de originele... |
|
|
| Supreme Theory |
Ik speel over het algemeen counterstrike!
Ben admin op een "pcfreaks" public server genaamd:
NL] PCFreaks.com - Italy Slap My Bitch Up 24/7
ip adres: 62.221.207.135:27025
Server draaid nog op de 1.5 versie!!!!
Voor alle CS freaks...kom eens langs!!!
Ik speel onder de naam ALIBI of als ik kut speel IBILA!!!
c ya!!
:p |
|
|
| Switch |
Unreal Tournament
Unreal Tournament 2003
RTCW Enemy Territory
Call Of Duty
met de 1e 3 spellen zit ik in een clan, Clan [¹²¾]. we hebben een dikke 100 mbit in Londen waar bij iedereen van noorwegen tot aan spanje een goeie ping heeft. Clan [¹²¾]
hier een voorbeeldje om te laten zien dat ik UT best wel vaak speel :D

 |
|
|
| MaGiK54 |
| Speel op het moment niet veel online. Heb me periodes, heb veel RTCW Enemy Territory, RTCW en MOHAA gespeeld en dan natuurlijk altijd als Duitser. |
|
|
| moogwai |
| Ik heb eigenlijk nog nooit online ge-gamed... vroeger had ik maar een kutconnectie en sinds dat ik ADSL game ik zelden meer (alhoewel ik wel Warcraft III the Frozen Throne nog ff uitgespeeld hebt, maar dat is ook een mega-game :D ) |
|
|
| Chicane |
| Stel fopmoffen dat jullie zijn, jullie lijken wel helemaal door HBtje besnuffeld :D |
|
|
| Switch |
lol wou ik net zeggen ja
tja, als duitser moet je vaker verdedigen dan aanvallen dus daaruit concludeer ik dat zij allemaal campers zijn :D |
|
|
|
|