|
dude, eieregooie
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
waarom ben jij altijd zo laat op!
en ps ik had geen zin in pm :D |
|
|
| eieregooie |
| Sja, ik moet toch wat haha :p |
|
|
| Miss Proximus |
na ja, dan niet hoor :D
*edit* oh hahah :D
ben je niet moe dan! Ennu, waar is de rest van de mietjes. Wie slaapt er nou om 5 uur!!!!! :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
Alleen mietjes slapen om 5 uur haha :D :p
Nee ja, ik heb gewoon beetje ander ritme dan de meeste mensen... niks mis mee hoor op zich... alleen jammer dat ik morgen wel om 12 uur op me werk moet verschijnen... Maja, komt wel goed :) |
|
|
| Miss Proximus |
ah is nog te doen. na t werk gewoon weer ff het bed in duiken :D
het is hier helemaal geweldig. een collega vertelde mij dat er elke dag standaard 3 mexicanen liggen te slapen in de herenkleedkamer :D kijk da's nou slapend rijk worden (hoewel, rijk :D) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ah is nog te doen. na t werk gewoon weer ff het bed in duiken :D
het is hier helemaal geweldig. een collega vertelde mij dat er elke dag standaard 3 mexicanen liggen te slapen in de herenkleedkamer :D kijk da's nou slapend rijk worden (hoewel, rijk :D) |
Hehe, doe mij ook zown baatje :D Gelukkig heeft me collega morgen vanavond een zware borrel zei 'ie, dus dan zijn we allebij lekker fris morgen :D |
|
|
| eieregooie |
Nou ja, weltruste maar he :)
Doeiiiiiiiiiiii! :D |
|
|
| Miss Proximus |
truste :)
handjes boven de dekens!!!
en voor de rest: goeiemorgen mannetjes en dames!
groetjes vanuit Mexico, dans een rondje voor me op je volgende feest :) |
|
|
| Flippe |
Miss Proximus, hoe groot is het tijdverschil met Nederland?
En Ei, mooie tijd he 5 uur! ( om te slapen dan ;) ) |
|
|
| arj1o1 |
| dan kan hij mooi snachts het forum bewaken als ie mod is |
|
|
| MennoB |
| Dat is nou waarom de meesten hem ook als Mod willen hebben ;) |
|
|
|
|