return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing) (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave

Brammetje, luister eens pikkie :)
Jij gaat iets van FEOS kiezen als 1 van jouw beste techno tracks :p?
Je hebt er nog nooit 1tje gehoord, je hebt die gast alleen maar horen draaien :D!
Zeg er dan 1 die je kent :p
Welke had je ook alweer thuus liggen? oja Pontape, Hit
:p ;)



Luister slet, denk eerst eens na voordat je wat post.
Die hele cd van Pascal FEOS (Self Reflection) is super, dat ik alle nummers supergeil vind. Even de beste kieze.
Anders wordt het nummer 1 of 2 van dat album van Kowalski (Response) dacht ik.
basd
Ik zal mezelf eens gaan beraden.

Ben trouwens WEL voor het opsplitsen in stijlen. Anders gaat de stem van bepaalde minderheden hier een beetje verloren denk ik..
raoel
quote:
Originally posted by basd
Ik zal mezelf eens gaan beraden.

Ben trouwens WEL voor het opsplitsen in stijlen. Anders gaat de stem van bepaalde minderheden hier een beetje verloren denk ik..


Zoals die van de technonichten? :toothless

Categoriën:
- Trance
- Techtrance (kwist niet dat je dat zo mocht noemen)
- Techno
- Progressive (voor Magrec ;))

Hardstyle laten we maar achterwege.


En dan moet iedereen een top 3 (?) geven in de categoriën die hij of zij wil beoordelen.
1 - Gaan we die dan tellen?
OF
2 - De meeste geposte nummers in weer een nieuwe topic/poll zetten en dan stemmen.

Ik ben voor optie 1 want bij optie 2 gaan mensen dan weer op een nummer stemmen dat eigenlijk nog niet eens in hun top 3 stond.
basd
quote:
Originally posted by raoel
Zoals die van de technonichten? :toothless

Bijvoorbeeld :)

quote:

Categoriën:
- Trance
- Techtrance (kwist niet dat je dat zo mocht noemen)
- Techno
- Progressive (voor Magrec ;))

Hardstyle laten we maar achterwege.


En dan moet iedereen een top 3 (?) geven in de categoriën die hij of zij wil beoordelen.
1 - Gaan we die dan tellen?
OF
2 - De meeste geposte nummers in weer een nieuwe topic/poll zetten en dan stemmen.

Ik ben voor optie 1 want bij optie 2 gaan mensen dan weer op een nummer stemmen dat eigenlijk nog niet eens in hun top 3 stond.

Ik ook voor optie 1, en gewoon 3 punten voor nr. 1, twee voor nr. 2, één voor nr. 3. Lijkt mij het makkelijkst.
sndh
lijkt mij ook een goed plan raoel!
SnuggLe
Hardstyle mag van mij ook, ook hardhouse enzo.
We moeten er dan alleen bij hebben staan hoeveel mensen gestemt hebben, zodat we weten hoe representatief het is.

Of we doen het in 2 ronden ofzo....
Chicane
Plak er dan naast een top5 favo nummers een top5 favo dj's per stijl, top5 favo albums per stijl, top5 party per stijl, top5 sloerie per stijl, top5 kneusjes per stijl, top5 ID&T flame, top5 commercieel gekanker, top5 zouteloze threads, top5 lekkerste bananen, top5 heftigste orgasme, top5 lekkerste chinees in de omgeving, top5 internetpagina's, top5 anja joos voetafdruk, top5 buurtsupermarkt, top5 online game, top5 boeken, top5 films, top5 snuggle-afzeik-posts, top5 n00bs, top5 l33tscen0rz, top5 releasegroup, top5 meest gebeerde mp3, top5 meest gespatelde winamp announcer, top5 druk chicane zn harses effe in.. etc..

:D
DJ_Massive
niet te vergeten een Hitjes Top-5

als een ode aan onze eigen New_Wave :cool:
Cosmic
quote:
Originally posted by raoel
Misschien nog een beetje vroeg, maar vorig jaar zijn we ook zo rond deze tijd begonnen met deel 1. Om precies te zijn opende Cosmic (gay uug Guy, heb je daarom je naam veranderd?) de draad op 17 november 2002 om 19:05.

Omdat dat hier toch niet zo populair is dacht ik om die stijl maar onder de noemer "hardtrance" in te delen.

Suggesties zijn welkom.


Is dat alweer een jaar geleden?
:nervous: Maar goed, goed initiatief. Ik wil alleen wel de categorie hardtrance/hardstyle erin, waarom zou je die weglaten?

Enne, een top per stijl lijkt me een goed plan. Hebben we vorig jaar ook zo gedaan. Was alleen wel een beetje werk om het allemaal op te tellen enzo, maar dat mag jij doen:D

Ik denk er eff over na en dan post ik binnenkort mn top 3-tjes
basd
quote:
Originally posted by Cosmic
Is dat alweer een jaar geleden?
:nervous: Maar goed, goed initiatief. Ik wil alleen wel de categorie hardtrance/hardstyle erin, waarom zou je die weglaten?

Okee, dus dan hebben we:

- trance
- techtrance
- techno
- progressive
- hardtrance / hardstyle (maar denk dat hardtrance en techtrance beter samen gaan)

nog meer? denk dat we er zo wel uit moeten kunnen komen.. Moeten ook alleen nog effe beslissen of het een top-3 of top-5 per stijl wordt.. Ik zeg top-3 (scheelt allicht weer met tellen). Enne, je hoeft niet voor iedere stijl in te vullen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld met geen mogelijkheid drie hardstyle platen noemen :)

quote:

Enne, een top per stijl lijkt me een goed plan. Hebben we vorig jaar ook zo gedaan. Was alleen wel een beetje werk om het allemaal op te tellen enzo, maar dat mag jij doen:D

We kunnen ook wel het tellen verdelen, per stijl een persoon ofzo. Wil er ook best een doen (dan claim ik de techno alvast wel :) ).

SnuggLe
quote:
Originally posted by basd

We kunnen ook wel het tellen verdelen, per stijl een persoon ofzo. Wil er ook best een doen (dan claim ik de techno alvast wel :) ).


Ik de nichtentechno! Oftewel: techhouse (michel de hey werk).
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik de nichtentechno! Oftewel: techhouse (michel de hey werk).

Alsof de meesten hier een verschil tussen techno en tech-house gaan maken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement