|
Irc (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
nickverkrachting! :whip: |
Buiten sex met grijsharige vrouwelijke mieren, kan die er ook nog wel bij als BETA-fetish :D |
|
|
| Eagle` |
| met een S ow bommer, das puur uit gewoonte,dit is bij deze dan rechtgezet :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nog steeds dezelfde zevere, van dezelfde zeveraars, welkom thuis :D |
Zitten hier zeveraars? :conf: :D |
|
|
| Eagle` |
| join irc, ei is vertrokken en ik voel me alleen :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
join irc, ei is vertrokken en ik voel me alleen :p |
No worries, ben al terug :) |
|
|
| Eagle` |
wtf is dees 2(121902:122302:125802) 02-irc.efnet.nl02- *** Banned Temporary K-line 10080 min. - Open Proxy found on your host. Please visit openrbl.org/lookup?i=81.11.130.216 for more information. (2003/11/18 19.23)
ik weet ongeveer wat k-line is, ma wtf is die rotzooi met die open proxy ?
en dan nog op nl server van efnet :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
altijd zeik met van die servers, waarom ni gewoon quakenet? lekker lange nicks, veel mensen die daarop zitten, gemakkelijk een botje aanvragen,... :p
/me votes for quakenet :whip: |
|
|
| eieregooie |
altijd zeik met van die servers, waarom ni gewoon quakenet? lekker lange nicks, veel mensen die daarop zitten, gemakkelijk een botje aanvragen,... :p
/me votes for quakenet :whip: |
Op EFnet hoef je een bot nie eens aan te vragen, die plaats je gewoon... en veel mensen? Vertel jij dan eens precies hoeveel mensen er op Quakenet zitten... en dan mag je me ook gelijk vertellen hoeveel er op EFNet zitten, kunnen we vergelijken... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Met veel mensen bedoel ik veel tranceloving belgjeuhs die ik ken (gamers) en die denk ik wel mee conversatie zullen komen voeren in het kanaal daar. Als een bot zetten zo easy is zou er allang eentje moeten staan imo op die efnet server. Anyway, waarom is iedereen zo efnet minded dat er persé daar een irc kanaal moet komen, da's de vraag...
mijn argument voor quakenet is dat ik er sowieso zit en dat er denk ik sneller volk op zal afkomen.
+ als ik op efnet wil connecten moet ik meestal een aantal servers proberen vooraleer ik effenaf kan connecten (nogal veel servers weigeren connectie enzo for god knows what reason), dat heb ik niet met quakenet |
|
|
| eieregooie |
Met veel mensen bedoel ik veel tranceloving belgjeuhs die ik ken (gamers) en die denk ik wel mee conversatie zullen komen voeren in het kanaal daar. Als een bot zetten zo easy is zou er allang eentje moeten staan imo op die efnet server. Anyway, waarom is iedereen zo efnet minded dat er persé daar een irc kanaal moet komen, da's de vraag...
mijn argument voor quakenet is dat ik er sowieso zit en dat er denk ik sneller volk op zal afkomen.
+ als ik op efnet wil connecten moet ik meestal een aantal servers proberen vooraleer ik effenaf kan connecten (nogal veel servers weigeren connectie enzo for god knows what reason), dat heb ik niet met quakenet |
Ok, mag je beginnen uit te leggen waarom een bot uberhaupt nodig is in het beta kanaal? Geef me een reden en het is zo geregeld... En volgens mij is helemaal niet iedereen zo efnet minded... We zitten alleen op EFNet omdat ik het initiatief genomen heb en ik al mijn andere chans (overigens stuk voor stuk trance gerelateerd) ook op EFNet zitten... Quakenet is idd leuk voor gamers, maar ik persoonlijk wordt misselijk van die chanserv/nickserv die alleen maar leiden tot chantakeovers etc... op EFNet bijv. is niemand "eigenaar" van een kanaal dus dat scheelt een hoop gezeik... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| ah keejow... had je ge whois'ed maar zag geen andere kanalen (bij niemand trouwens) dus ging er van uit dat iedereen speciaal voor dat ene kanaaltje naar die efnet server ging, vandaar dacht dat dat voor jullie nix uitmaakte. Anyway, nvm :p |
|
|
| Gladius |
| freaks :rolleyes: |
|
|
|
|