|
Frågor ni vill ställa Ferry Skorsten (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
fråga hur han ser på sig själv när det gäller vad han gjort för trancen genom åren (hängde du med? ;))
sen kanske vad som driver honom att fortsätta producera, vad det är som inspirerar honom å får honom att fortsätta med det han gör :) |
|
|
| montana |
| fråga ferry verför indigo inte var med på "right of way" |
|
|
| jofawe |
Fråga Ferry ifall han är inne på trance för € eller för att han älskar det...
jag meeenar, Punk och Rock your body Rock är ju inte direkt tranceaktiga?
Annars kan du ju hälsa han att han är en jolly good fellow :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| fråga vad han tycker om mp3ornas utbrening.. är han för eller emot??? |
|
|
| WoberT |
| fråga honom om han har fått erbjudande om att komma o lira i sverige nån mer gång och om han är sugen på att komma hit igen o lira. |
|
|
| DJ_Laszlo |
En av så många självklara frågor: Vilken är hans hittils mest minnesvärda spelning, och varför?
(Svaret borde egentligen vara lika självklart som frågan - Valborgskryssen - det finns ju inga som kan festa som vi svenskar :)) |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
En av så många självklara frågor: Vilken är hans hittils mest minnesvärda spelning, och varför?
(Svaret borde egentligen vara lika självklart som frågan - Valborgskryssen - det finns ju inga som kan festa som vi svenskar :)) |
håller med dig laszlo .. den kryssen va sjukt rolig.. fick ett kort på mig o corsten oxå =D alla verkade ha hur kul som helst. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| En fråga till: Om han fick välja EN låt, vilken låt kännetecknar enligt honom trance? |
|
|
| staz |
mp3 frågan är uttjatad till max... alla artister säger samma sak "det är ju negativt för försäljningen går ner men bra för musiken sprids".. personligen tror jag att försäljningen inte hade vart en hundradel så mycket av vad den är nu utan mp3s.... och nya musikstilar hade fortfarande varit okända i större delen av världen..
artisterna borde tacka mp3 för sina karriärer och att de fått alla de fans de har.. |
|
|
| swe_Trancer |
| hans favvo låt som är inte EDM;) |
|
|
| RebeL9 |
just det. fråga varför han ändrat stil så mycket vad gäller djing under de senaste 3 åren. Typ lyssnar man på hans set från Trance Energy 2000 så pitchar han alla låtarna ganska mycket och hela settet har ett enormt ösigt driv. medan hans senaste set är ganska tama.
Vad beror detta på? |
|
|
| Dioxys |
fråga honom om han tänker gå i tiëstos fotspår och göra en dvd om sig själv även han?
vad han tycker om scenen globalt tror om trancens framtiden? (kanske var nån som redan nämnt) |
|
|
|
|