return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
היה לי משעמם מאוד ותיראו מה מצאתי חח
View this Thread in Original format
nFaivel
היה לי משעמם מאודדדדדדדד
אז סתם ניכנסתי לגוגל ועשיתי חיפוש על דיגאים סתם ליראות תמונות שלהם
עשיתי חיפוש על
flutlicht
וקבלו מה מצאתי חחח
DJ_Yuval
אם לא הייתי יודע שהם התפרקו הייתי חושב עכשיו שהם מתו בתאונת דרכים או משהו:D חס וחלילה
HyPeRSoNiC
פשששששששש איזה יופי
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
אם לא הייתי יודע שהם התפרקו הייתי חושב עכשיו שהם מתו בתאונת דרכים או משהו:D חס וחלילה


חחחחחחח
מהאלה חושבים שהם בים...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחח
מהאלה חושבים שהם בים...


ראסמי שטות!!

אבל מה ההתרגשות...
כל אחד יכול לעשות את דברים כאלה... ממש מרגש :rolleyes:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Flutlicht Vs. Shokk



וזה משנקרא שהם ממש חטפו שוק...

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement