|
היה לי משעמם מאוד ותיראו מה מצאתי חח
|
View this Thread in Original format
| nFaivel |
היה לי משעמם מאודדדדדדדד
אז סתם ניכנסתי לגוגל ועשיתי חיפוש על דיגאים סתם ליראות תמונות שלהם
עשיתי חיפוש על
flutlicht
וקבלו מה מצאתי חחח
 |
|
|
| DJ_Yuval |
| אם לא הייתי יודע שהם התפרקו הייתי חושב עכשיו שהם מתו בתאונת דרכים או משהו:D חס וחלילה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| פשששששששש איזה יופי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
אם לא הייתי יודע שהם התפרקו הייתי חושב עכשיו שהם מתו בתאונת דרכים או משהו:D חס וחלילה |
חחחחחחח
מהאלה חושבים שהם בים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחח
מהאלה חושבים שהם בים... |
ראסמי שטות!!
אבל מה ההתרגשות...
כל אחד יכול לעשות את דברים כאלה... ממש מרגש :rolleyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Flutlicht Vs. Shokk
|
וזה משנקרא שהם ממש חטפו שוק...
;) |
|
|
|
|