return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
צריך עזרה - פרטים על דיג'יי ויק (pg. 2)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יודע מה אחי...
אני ממש לא מסכים איתך
אני חושב שהטראק עצמו חמוד למדי ומה לעשות... אם אתה לא אוהב זה בעיה שלך...
אבל אני נהנה לשמוע את זה ... בעיקר במסיבה שכיף לרקוד לזה... זה הכל


טוב ... זאת דעתך....
וחבל...

לך תחרבן קוביות:happy2:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב ... זאת דעתך....
וחבל...

לך תחרבן קוביות:happy2:


בתנאי שאתה תבוא לדבר למיקרופון.....

והכי טוב זה שתהיה אצלי ב 7... :rolleyes:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בתנאי שאתה תבוא לדבר למיקרופון.....

והכי טוב זה שתהיה אצלי ב 7... :rolleyes:


עכשיו אתה מודיע..??
ronsh
איזה סטלנים אתם!!!יוווו
אני יגיד לכם מה עומד מאחורי הפוסט,
אני מארגן את המסיבה הראשונה שלי..
והקהל בצפון צריך שידחפו לו פרטים מי זה ויק..

קיצר תאחלו לי בהצלחה אחים...
דיג'יי מיקי ביט וצאלון = התגליות של חיפה והצפון יחממו

ודיג'י ויק יתן בראש...!!

נקווה שהכל ילך טוב וחלק...

אם למישהו יש קשרים ובא לו ממש לעזור לי אני לא יתנגד..
:conf:
KrazyDJs
Ronsh
אחי..
איזה גילאים ?...
ובאיזה מועדון ? אולטראסאונד ?
DJ_Yuval
תתקלט שם גם אתה אחי
KrazyDJs
לפי מה שהבנתי מחבר של אח שלי...
זה בחורבה עוד שבועיים..

Vic
גם בא לשם איזה פעם פעמיים בחודש
ככה שזה לא כזה מיוחד :\

ואולי הוא מסדר לי לשם כניסה
אפילו שאין הרבה מצב :\
אני עדיין לא נראה בן 21 :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לפי מה שהבנתי מחבר של אח שלי...
זה בחורבה עוד שבועיים..

Vic
גם בא לשם איזה פעם פעמיים בחודש
ככה שזה לא כזה מיוחד :\

ואולי הוא מסדר לי לשם כניסה
אפילו שאין הרבה מצב :\
אני עדיין לא נראה בן 21 :D


לפי מה שהבנתי בחורבה בימי שישי זה או ל 18 פלוס או לחיילים
יש הבדל בין זה לבין 21+ אתהיודע...
איך המקום באמת?
חשבתי אולי לקפוץ לשם מתישהו
אבל רק אם יש משהו מפוצץ :)
KrazyDJs
אותו דבר
גם בן 18 אני לא נראה ממש :\
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אותו דבר
גם בן 18 אני לא נראה ממש :\


זה כבר הבאסה שלך ;)
אם אתה לא מנצל את זה שאני בא לקראתך ככה אז חבל עליך :)

ronsh
לא לא לא אחים..
בחורבה זה יום שישי שיבוא עלינו ה21.11
ויק אכן יתארח בפעם השנייה בחודש וחצי האחרון..

אבל אני מארגן מסיבה במועדון קטן יותר מהחורבה קצת יותר צפוני
לגילאי 17+ , ואני מביא את ויק.

תאחלו לי בהצלחה
skelz
בהצלחה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement