|
צריך עזרה - פרטים על דיג'יי ויק (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יודע מה אחי...
אני ממש לא מסכים איתך
אני חושב שהטראק עצמו חמוד למדי ומה לעשות... אם אתה לא אוהב זה בעיה שלך...
אבל אני נהנה לשמוע את זה ... בעיקר במסיבה שכיף לרקוד לזה... זה הכל |
טוב ... זאת דעתך....
וחבל...
לך תחרבן קוביות:happy2: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב ... זאת דעתך....
וחבל...
לך תחרבן קוביות:happy2: |
בתנאי שאתה תבוא לדבר למיקרופון.....
והכי טוב זה שתהיה אצלי ב 7... :rolleyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בתנאי שאתה תבוא לדבר למיקרופון.....
והכי טוב זה שתהיה אצלי ב 7... :rolleyes: |
עכשיו אתה מודיע..?? |
|
|
| ronsh |
איזה סטלנים אתם!!!יוווו
אני יגיד לכם מה עומד מאחורי הפוסט,
אני מארגן את המסיבה הראשונה שלי..
והקהל בצפון צריך שידחפו לו פרטים מי זה ויק..
קיצר תאחלו לי בהצלחה אחים...
דיג'יי מיקי ביט וצאלון = התגליות של חיפה והצפון יחממו
ודיג'י ויק יתן בראש...!!
נקווה שהכל ילך טוב וחלק...
אם למישהו יש קשרים ובא לו ממש לעזור לי אני לא יתנגד..
:conf: |
|
|
| KrazyDJs |
Ronsh
אחי..
איזה גילאים ?...
ובאיזה מועדון ? אולטראסאונד ? |
|
|
| DJ_Yuval |
| תתקלט שם גם אתה אחי |
|
|
| KrazyDJs |
לפי מה שהבנתי מחבר של אח שלי...
זה בחורבה עוד שבועיים..
Vic
גם בא לשם איזה פעם פעמיים בחודש
ככה שזה לא כזה מיוחד :\
ואולי הוא מסדר לי לשם כניסה
אפילו שאין הרבה מצב :\
אני עדיין לא נראה בן 21 :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לפי מה שהבנתי מחבר של אח שלי...
זה בחורבה עוד שבועיים..
Vic
גם בא לשם איזה פעם פעמיים בחודש
ככה שזה לא כזה מיוחד :\
ואולי הוא מסדר לי לשם כניסה
אפילו שאין הרבה מצב :\
אני עדיין לא נראה בן 21 :D |
לפי מה שהבנתי בחורבה בימי שישי זה או ל 18 פלוס או לחיילים
יש הבדל בין זה לבין 21+ אתהיודע...
איך המקום באמת?
חשבתי אולי לקפוץ לשם מתישהו
אבל רק אם יש משהו מפוצץ :) |
|
|
| KrazyDJs |
אותו דבר
גם בן 18 אני לא נראה ממש :\ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אותו דבר
גם בן 18 אני לא נראה ממש :\ |
זה כבר הבאסה שלך ;)
אם אתה לא מנצל את זה שאני בא לקראתך ככה אז חבל עליך :) |
|
|
| ronsh |
לא לא לא אחים..
בחורבה זה יום שישי שיבוא עלינו ה21.11
ויק אכן יתארח בפעם השנייה בחודש וחצי האחרון..
אבל אני מארגן מסיבה במועדון קטן יותר מהחורבה קצת יותר צפוני
לגילאי 17+ , ואני מביא את ויק.
תאחלו לי בהצלחה |
|
|
|
|