return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה קטה על Trillian...
View this Thread in Original format
KrazyDJs
היי חברס :)
אחרי ששיעמם לי היום
והחלטתי לשים
theme
מגניב למחשש החדש שלי :D

וסתם חזרתי להסתכל על הת'רד
Show Your Desktop
מלפני כמה חודשים..

רציתי לדעת...
Trillian2
שווה ?

כי הבנתי שזה משלב
ICQ, MSN,AOL
ודברים כאלו..

אז רציתי לדעת אם זה שווה..
תומך בעברית..
תומך ב ICQ לייט ?
ז"א מקבל הודעות מ ICQ לייט בעברית

ודברים כאלו..

ועוד משהו קטן..
כל מיני פיצ'רים כמו
StatBar

ל
WinXP
אם מישהו יכול לתת לי..אודה לו מאוד :)


תודה :D
Hell_Copter
טריליאן זה סתם זין
לא נוח בכלל להשתמש בו
אבל חן נהנה ממנו... אז שיהיה לו לבריאות כשהוא יסביר לך
KrazyDJs
חן ?
:D

אפשר לקבל בבקשה עזרה ממך ? :)
DjChook
אוקיי

אני עברתי לטריליאן בגלל שאייסיקיו הוריד לי פעם אחת את הרשימה עם
סימני שאלה אז זה עצבן אותי
ובאותו זמן בדיוק אח שלי סיפר לי על טריליאן

מוש שלח לי :) והתחלתי להשתמש בזה

אחרי שאתה מתרגל לבאגים שלה היא אחלה ויש לה הרבה יתרונות שאין לי כח לפרט
אבל עכשיו יש בעיה עם הגירסא שאני משתמש

אני מסרב לעבור ל
TRILLIAN 2
כי הם דפקו לגמרי את העברית
אז אני אחכה לאיזה
UPDATE

בינתיים אני עם
TRILLIAN 1.0C
ומרוצה

תלוי מאד אם אתה משתמש ב
YAHOO / MSN
אם כן. שווה לנסות
KrazyDJs
אממ..תודה :)

אני אתמול בלילה בסוף עוד די הצלחתי להסתדר
אחרי יזע, דמעות והרבה עצבים

אני משתמש בזה ב
MSN \ ICQ

רואים אצלי עברית תאמת מעולה..
וגם אחרים רואים אצלי, כנ"ל חברה ב
ICQ LITE

תוכנה ממש מגניבה...


אם אתה מכיר במקרה כל מיני פלאגינים \ סקינים
או משו דומה..

דבר איתי
143650482
:P

שוב תודה :)
DjChook
TRILLIAN 2 ?!
עובד לך בעברית מלאה ?
וגם ההיסטורי ?

אני התעצבנתי כי זה עשה שדרוג גרוע לקודם

וגם הקטע שהוא ניסה בכח להוריד את הרשימה מהשרתים של האייסיקיו למרות שביקשתי ממנו יפה יפה לא, כי אני רוצה את הרשימה הקודמת ששמורה לי במחשב דרך הטריליאן

אבל הוא פאג
KrazyDJs
אמ..כן..
ההיסטורי מראה לי בעברית
ז"א שאני לוחץ על
show log


אמ..יש רק איזה מישהו אחד ברשימה שלי שבינתיים בדקתי
שהוא רואה ג'יבריש..
אבל זה הסתדר
ועוד פעם גי'בריש
לא יודע..כנראה אני צריך להחליף פונט..


בכל מקרה יש לך מושג אולי איך אני מגדיל כתב כלשהו בסקין ?
כי הורדתי את ה
non|step orange v2
שיש לי גם אותו כ
theme
ל
windows
וסקין לווינאמפ
ומשום מה כל הכתב נורא קטן אצלי :\
ז"א של הרשימת אנשים..

והחברה שלהם זונות :\
אי אפשר להוריד פלאגאינים :\
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement