|
שאלה קטה על Trillian...
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
היי חברס :)
אחרי ששיעמם לי היום
והחלטתי לשים
theme
מגניב למחשש החדש שלי :D
וסתם חזרתי להסתכל על הת'רד
Show Your Desktop
מלפני כמה חודשים..
רציתי לדעת...
Trillian2
שווה ?
כי הבנתי שזה משלב
ICQ, MSN,AOL
ודברים כאלו..
אז רציתי לדעת אם זה שווה..
תומך בעברית..
תומך ב ICQ לייט ?
ז"א מקבל הודעות מ ICQ לייט בעברית
ודברים כאלו..
ועוד משהו קטן..
כל מיני פיצ'רים כמו
StatBar
ל
WinXP
אם מישהו יכול לתת לי..אודה לו מאוד :)
תודה :D |
|
|
| Hell_Copter |
טריליאן זה סתם זין
לא נוח בכלל להשתמש בו
אבל חן נהנה ממנו... אז שיהיה לו לבריאות כשהוא יסביר לך |
|
|
| KrazyDJs |
חן ?
:D
אפשר לקבל בבקשה עזרה ממך ? :) |
|
|
| DjChook |
אוקיי
אני עברתי לטריליאן בגלל שאייסיקיו הוריד לי פעם אחת את הרשימה עם
סימני שאלה אז זה עצבן אותי
ובאותו זמן בדיוק אח שלי סיפר לי על טריליאן
מוש שלח לי :) והתחלתי להשתמש בזה
אחרי שאתה מתרגל לבאגים שלה היא אחלה ויש לה הרבה יתרונות שאין לי כח לפרט
אבל עכשיו יש בעיה עם הגירסא שאני משתמש
אני מסרב לעבור ל
TRILLIAN 2
כי הם דפקו לגמרי את העברית
אז אני אחכה לאיזה
UPDATE
בינתיים אני עם
TRILLIAN 1.0C
ומרוצה
תלוי מאד אם אתה משתמש ב
YAHOO / MSN
אם כן. שווה לנסות |
|
|
| KrazyDJs |
אממ..תודה :)
אני אתמול בלילה בסוף עוד די הצלחתי להסתדר
אחרי יזע, דמעות והרבה עצבים
אני משתמש בזה ב
MSN \ ICQ
רואים אצלי עברית תאמת מעולה..
וגם אחרים רואים אצלי, כנ"ל חברה ב
ICQ LITE
תוכנה ממש מגניבה...
אם אתה מכיר במקרה כל מיני פלאגינים \ סקינים
או משו דומה..
דבר איתי
143650482
:P
שוב תודה :) |
|
|
| DjChook |
TRILLIAN 2 ?!
עובד לך בעברית מלאה ?
וגם ההיסטורי ?
אני התעצבנתי כי זה עשה שדרוג גרוע לקודם
וגם הקטע שהוא ניסה בכח להוריד את הרשימה מהשרתים של האייסיקיו למרות שביקשתי ממנו יפה יפה לא, כי אני רוצה את הרשימה הקודמת ששמורה לי במחשב דרך הטריליאן
אבל הוא פאג |
|
|
| KrazyDJs |
אמ..כן..
ההיסטורי מראה לי בעברית
ז"א שאני לוחץ על
show log
אמ..יש רק איזה מישהו אחד ברשימה שלי שבינתיים בדקתי
שהוא רואה ג'יבריש..
אבל זה הסתדר
ועוד פעם גי'בריש
לא יודע..כנראה אני צריך להחליף פונט..
בכל מקרה יש לך מושג אולי איך אני מגדיל כתב כלשהו בסקין ?
כי הורדתי את ה
non|step orange v2
שיש לי גם אותו כ
theme
ל
windows
וסקין לווינאמפ
ומשום מה כל הכתב נורא קטן אצלי :\
ז"א של הרשימת אנשים..
והחברה שלהם זונות :\
אי אפשר להוריד פלאגאינים :\ |
|
|
|
|