return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אנשים !!!! צריך עזרה
View this Thread in Original format
Origin
אני מחפש אתרים שנותנים לי וב ספייס
...כדי שאני יוכל להעלות את השירים שלי ...ולפרסם בפורם
ורצויי מעוד שזה יהיה בחינם:D :D
DjChook
מאד..


ככה
WWW.BRINKSTER.COM
זה האחסון הכי שווה היום באינטרנט

אבל יש אתרים חוץ מיזה שמאכסנים מוזיקה של יוצרים אנונימיים אז...
Origin
תודה אחי ...ואל תסים לב לשגיעות כתיב ,כי אני מלא בהם מכיתה א
Origin
WWW.BRINKSTER.COM
לא נותן להעלות קבצים של מוזיקה(mp3)
יש רעיונות אחרים ???
DjChook
כן
מקבצים אותם
ל
ZIP
skelz
או פשות משנים את הסיומט ל .zip

חח זה היה בצחוק
איך אני שמח שמורתי לא מתה בכיתה א :)
KrazyDJs
או שמעלים ל
www.tripod.co.uk
:)
Origin
סבבה תודה אנשים:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement