|
אנשים !!!! צריך עזרה
|
View this Thread in Original format
| Origin |
אני מחפש אתרים שנותנים לי וב ספייס
...כדי שאני יוכל להעלות את השירים שלי ...ולפרסם בפורם
ורצויי מעוד שזה יהיה בחינם:D :D |
|
|
| DjChook |
מאד..
ככה
WWW.BRINKSTER.COM
זה האחסון הכי שווה היום באינטרנט
אבל יש אתרים חוץ מיזה שמאכסנים מוזיקה של יוצרים אנונימיים אז... |
|
|
| Origin |
| תודה אחי ...ואל תסים לב לשגיעות כתיב ,כי אני מלא בהם מכיתה א |
|
|
| DjChook |
כן
מקבצים אותם
ל
ZIP |
|
|
| skelz |
או פשות משנים את הסיומט ל .zip
חח זה היה בצחוק
איך אני שמח שמורתי לא מתה בכיתה א :) |
|
|
|
|