|
Wat is wijsheid?
|
View this Thread in Original format
| Sandman |
He fellow TA's
Ik zit met een probleempje...
Het gaat om het volgende...
Ik heb via internet eeeen mp3 discman besteld. Gaaf natuurlijk, ken je dat ding meenemen op vakantie met tering veel trance muziek..
Kreeg ik vandaag het pakketje binnen...
Ik had de Lennox power 1 besteld.
nou, pakket gekregen, ik maak hem open en daar zit een andere speler in, namelijk dePine Sm200C+
Deze worden voor verschillende prijzen aangeboden.
de lennox power 1 voor 359,- bij
mp3shopper
de pine sm200c+ voor 449,- bij mp3shopper
De lennox is net nieuw en ondersteund dus IDtag2 en de batterijen gaan 10 uur lang mee. maar de pine is qua kwaliteit de beste.
Wat moet ik nu doen?
moet ik gaan klagen en de orginele lennox eisen die ik had besteld of moet ik mijn mond houden en de pine houden.
Pleazzz help
Sandman |
|
|
| Blik |
| kwaliteit gaat voor, vind ik |
|
|
| -=WVG=- |
"Wat is wijsheid"...
Ik had een filosofische thread verwacht hier maar dat valt weer tegen :) Maar ja, ik zou net als Blik voor de kwalitewit gaan...
Kwaliteit gaat voor eerlijkheid :) |
|
|
| Sandman |
een filosofische thread ???? Waar zie jij mij voor aan? voor een of andere goeroe? :D
Oke je hebt wel gelijk kwaliteit gaat boven de "rest"...
Maar de lennox , tja... ik weet het nog niet.. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Diegene die je hebt gehad is ook meer waard op zich en heeft een betere kwaliteit...dus als ik jou was ozu ik nou niet echt klagen... :D |
|
|
| Optimus Trance |
| houwe houwe houwe:D:D:D |
|
|
| M5 |
| /me kickt op kwaliteit!! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by M5
/me kickt op kwaliteit!! |
hehehe, zit je nog met je ged8en bij irc???;):):D |
|
|
| Sandman |
Kwaliteit boven nieuwe technieken.... Aha..
Oke, zoiets zat ik ook al te denken....
Ik denk dat ik heb dan toch maar hou
Sandman |
|
|
| Dj Lex |
| Goede keus, zou ik ook gedaan hebben. |
|
|
| Henkie_henk |
Dude wat moet je in godsnaam met idtag 2?? Kan je ook het album in de info zette etc.. nou buy there een broodje voor.. who gives a ?? Of je moet naampjes/info geil zijn..
Naast dat id3 tag 2 nerd verschille ze eiglijk nie zo heel veel..toch? ik zou lekker die duurdere houden vet voor die lui..
Die lenoxx lijkt wel wat compacter maarja.. dat terugsture is zon gekut.. :p
Anders "probeer" je eerst ff hoe die duurdere is als je bepaalde dingen niet goed vind kan je altijd zo snel mogelijk nog terugsture en zegge.. dat je d8 dat dit degene was die je had besteld maar dat t em toch nie was.. dus ben je zo eerlijk om hem om te ruile (hehe terwijl ie slechter is.. nadat je em getest had)
Dat zal ik dus doen.. em gewoon houwe ff teste.. en dan beslissen..
GreetZ |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Anders "probeer" je eerst ff hoe die duurdere is als je bepaalde dingen niet goed vind kan je altijd zo snel mogelijk nog terugsture en zegge.. dat je d8 dat dit degene was die je had besteld maar dat t em toch nie was.. dus ben je zo eerlijk om hem om te ruile (hehe terwijl ie slechter is.. nadat je em getest had)
Dat zal ik dus doen.. em gewoon houwe ff teste.. en dan beslissen..
|
Ik heb hem vandaag eens geprobeerd tijdens het fietsen, werkt goed!!
Met cd-rw ook goed. de batterijen gaan alleen niet zo lang mee (uurtje of 4 als ut mee zit) :(
Maar ja, ruilen lukt toch nie meer. ben a.s. zaterdag opweg naar west-cappele, dus dat gaat nooit meer lukken. Dan zal ik hem toch moeten houden.
tnx mates, ik hou hem ... |
|
|
|
|