|
vraagje over winamp
|
View this Thread in Original format
| arno |
| ok, dit is ff belangrijk. Ik heb dus zo'n minidisc ding gekocht waarmee je ook kan opnemen. Dus ik zit nu lekker relexed op te nemen vanaf mn winamp, alleen het probleem is dat er tussen elk nummer 2 sec stilte moet zitten anders herkent mn minidisc niet dat het losse nummers zijn en wordt het dus 1 lang nummer. Dus wie weet er of je bij winamp ergens de tijd tussen de nummers kan instellen? |
|
|
| Blik |
hoe werkt dat eigenlijk precies, want ik heb ook een minidisc maar ik heb nog niks opgenomen vanaf de computer........dus als iemand dat ff kort kan uitleggen zou dat wel tof zijn......
je kunt zelf zo'n opening instellen op je minidisc, bij mij zit daar een knopje voor genaamd "T-Mark" als je dat indrukt komt daar een overgang naar het volgende nummer |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Blik
hoe werkt dat eigenlijk precies, want ik heb ook een minidisc maar ik heb nog niks opgenomen vanaf de computer........dus als iemand dat ff kort kan uitleggen zou dat wel tof zijn......
je kunt zelf zo'n opening instellen op je minidisc, bij mij zit daar een knopje voor genaamd "T-Mark" als je dat indrukt komt daar een overgang naar het volgende nummer |
ja dat van dat tmark klopt, maar ik heb geen zin om dat dus heel de tijd te moeten doen. En vanaf de pc opnemen is echt supersimpel, je koopt gewoon zo'n kabel die in je minidisc en in je geluidskaart kan (volgens mij heet dat een jack to jack kabel) kost maar 9,95. En dan kun je gewoon opnemen vanuit je winamp playlist. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by arno
ja dat van dat tmark klopt, maar ik heb geen zin om dat dus heel de tijd te moeten doen. En vanaf de pc opnemen is echt supersimpel, je koopt gewoon zo'n kabel die in je minidisc en in je geluidskaart kan (volgens mij heet dat een jack to jack kabel) kost maar 9,95. En dan kun je gewoon opnemen vanuit je winamp playlist. |
hoef je er geen wave-bestanden van te maken, zo'n jack-kabeltje heb ik al.... |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Blik
hoef je er geen wave-bestanden van te maken, zo'n jack-kabeltje heb ik al.... |
nee hoeft niet, dat ding neemt gewoon op wat er afgespeeld wordt, dus ook midi's enzo. |
|
|
| Dj Lex |
Oke ik heb al best lang een minidisc, dus ik zou alles wel zo'n beetje moeten weten.
Dat van winamp arno weet ik niet, want daar heb ik zelf nooit last van gehad. Bij mij loopt winamp niet in 1 keer door. Altijd een korte stop. Dus zul je misschien toch gewoon met Time Mark moeten werken.
En Blik dat is gewoon een kabeltje ( ik weet niet hoe die heet ) Die kan je voor heel veel dingen gebruiken, kan best diegene zijn die arno noemt en die plug je gewoon in je hoofdtelefoon uitgang. |
|
|
| M_Peror |
| Ideetje? Gebruik je Windows Geluidsrecorder om een wavje op te nemen met 2 sec stiltje (heb je niet eens een mic nodig) en pleur die in je Winamp playlist tussen elk nummer. |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ideetje? Gebruik je Windows Geluidsrecorder om een wavje op te nemen met 2 sec stiltje (heb je niet eens een mic nodig) en pleur die in je Winamp playlist tussen elk nummer. |

goed idee |
|
|
|
|