|
Humor op televisie (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Om 23u20 dus, don't miss it! ;) |
|
|
| Kaidreas |
die coupling is inderdaad zalig. en ik heb overlaatst zelf smack the pony terug op canvas gezien. qoute: "i'm not looking for 'the one' im looking for the one before 'the one'"---> hahaha zalig.
anyways wat zouden jullie zeggen van---> the young ones? allemaal vergeten zeker. alle de voorloper van bottom. :D
En monty python is natuurlijk ook beestig.
life of brian---> bwhahaha the judean peoplesfront en het peoplesfront of judea :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
the young ones? allemaal vergeten zeker. alle de voorloper van bottom. :D |
Jep, en de hippy "Neil" werd later Percy/Darling in Blackadder
| quote: | En monty python is natuurlijk ook beestig.
life of brian---> bwhahaha the judean peoplesfront en het peoplesfront of judea :D |
De serie "Monty Python's flying circus" vind ik nog beter dan de films, als iemand die sketch met de papegaai gezien weet die wat humor is... |
|
|
| pooley |
Yea :)
of al die paralympics :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Vanaf maandag is The Office terug op Canvas!! :eyes:
Maandag, dinsdag, donderdag én vrijdag, telkens om 21u20! En volgens mij zijn het nieuwe afleveringen, maa rik ben niet zeker... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vanaf maandag is The Office terug op Canvas!! :eyes:
Maandag, dinsdag, donderdag én vrijdag, telkens om 21u20! En volgens mij zijn het nieuwe afleveringen, maa rik ben niet zeker... |
Hoeveel hadden ze al uitgezonden? Ik had na de aflevering met David's cursus niet meer gezien op canvas...
Ze moeten écht wel de kerstspecial van vorig jaar op de bbc erbij uitzenden, waar alle mini-verhaaltjes tot een (meestal goed) einde komen.
Er is dus al lang besloten dat ze geen meer gaan maken voor diegenen die het niet weten. |
|
|
| Jasperovitsj |
De laatste aflevering die ze hebben uitgezonden (2 weken geleden, vorige maandag was er geen), was diegene waarin Brent ontslagen werd en eindelijk brak. Tim maakt het in die aflevering ook uit met Rachel, en Gareth wilt ze dan gaan troosten met die pop die heupstoten maakt en terwijl klaarkomt...
EDIT: Ze beginnen terug van het begin blijkbaar, which is a good thing! De eerste afleveringen heb ik niet gezien, en nu kan ik ze allemaal tapen!:D |
|
|
| CygnusX |
Voor de 'Alles Kan Beter'-fans : check deze site
De Zondag Josdag-parodie is mijn favoriet :haha: |
|
|
| Gladius |
hehe jah zalig
"der moet iemand aan geweest zijn!?"
btw kent iemand Big Train? Woensdagavond te zien op canvas. Allemaal sketchkes, vrij hilarisch naart schijnt, maar kheb het nog niet gezien... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
btw kent iemand Big Train? Woensdagavond te zien op canvas. Allemaal sketchkes, vrij hilarisch naart schijnt, maar kheb het nog niet gezien... |
Kheb daar een paar afleveringen van op video, soms echt hilaaaaaaaaarisch! :haha: :haha: |
|
|
| TOR |
| Big Train is echt schitterend... jammer dat Canvas zo'n dingen altijd op ongelukkige tijdstippen uitzendt. :( |
|
|
| Jasperovitsj |
Soms is Big Train wel niet iets té abstract om echt grappig te zijn vind ik, maar vaak zitten er echt geniale sketches tussen! :haha:
The World Stare-out Championships :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|