return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Het laatste Herman Brood schilderij :-)
View this Thread in Original format
blighty
Hoi iedereen,

Hierbij een kopie van het laatste Herman Brood schilderij,...:D



Greetz,
Blighty
Optimus Trance
LOL, goeie man
M5
net stukje van die begrafenis gezien op tv.....tering wat lopen daar veel JUNKS!!

opruimen die handel!!!
-=WVG=-
Haha, is dat ff een indrukwekkend staaltje MS Paint ;)
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Haha, is dat ff een indrukwekkend staaltje MS Paint ;)


:stongue: :stongue: :stongue:

hehe, daar lijkt het wel verdacht veel op hč.......mooi gedaan hoor, lijkt net een originele "ik maak een schilderij terwijl ik stoned en dronken ben" schilderij van de enige echte Brood
Henkie_henk
haha lol toffe
Miss Proximus
haha..kewl...een vriend van me heeft er ook een paar, ik zal ff vragen of ie ze ff doormeeld :)

LACHE!! en BroodNodig die mopppen :D
!_PeTrUs_!
Lache man, ik kreeg m net via de mail binnen. Best wel grappig...Op de dag dat Herman Brood sprong, was bij het hotel waar ik werk t brood op en werden er soepstengels geserveerd bij de soep!!!!!!
DŽeameŽ
Haha! Leuk!
Net de krant gelezen! Leuke foto staat d'r bij. Met z'n allen de flessen sterke drank over die lijkenwagen heen.

Proost!
Dj Lex
Ik had dat ''schilderijtje'' al gezien op lach van de dag, maar hij blijft gaaf.

New Wave
gheghe, lachuh paint gheghe:-)

Kheb die begrafenis ook gezien, ook dat in de paradiso, best bruut opzich..

LATA
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement