|
Het laatste Herman Brood schilderij :-)
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hoi iedereen,
Hierbij een kopie van het laatste Herman Brood schilderij,...:D

Greetz,
Blighty |
|
|
| Optimus Trance |
LOL, goeie man |
|
|
| M5 |
net stukje van die begrafenis gezien op tv.....tering wat lopen daar veel JUNKS!!
opruimen die handel!!! |
|
|
| -=WVG=- |
| Haha, is dat ff een indrukwekkend staaltje MS Paint ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Haha, is dat ff een indrukwekkend staaltje MS Paint ;) |
:stongue: :stongue: :stongue:
hehe, daar lijkt het wel verdacht veel op hč.......mooi gedaan hoor, lijkt net een originele "ik maak een schilderij terwijl ik stoned en dronken ben" schilderij van de enige echte Brood |
|
|
| Henkie_henk |
| haha lol toffe |
|
|
| Miss Proximus |
haha..kewl...een vriend van me heeft er ook een paar, ik zal ff vragen of ie ze ff doormeeld :)
LACHE!! en BroodNodig die mopppen :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Lache man, ik kreeg m net via de mail binnen. Best wel grappig...Op de dag dat Herman Brood sprong, was bij het hotel waar ik werk t brood op en werden er soepstengels geserveerd bij de soep!!!!!! |
|
|
| DŽeameŽ |
Haha! Leuk!
Net de krant gelezen! Leuke foto staat d'r bij. Met z'n allen de flessen sterke drank over die lijkenwagen heen.
Proost! |
|
|
| Dj Lex |
| Ik had dat ''schilderijtje'' al gezien op lach van de dag, maar hij blijft gaaf. |
|
|
| New Wave |
gheghe, lachuh paint gheghe:-)
Kheb die begrafenis ook gezien, ook dat in de paradiso, best bruut opzich..
LATA |
|
|
|
|