return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Dance op tv
View this Thread in Original format
magrec
Bron: dancelinx.com

Nieuwe dance-show op The Box
print dit artikel6 reacties

Dancetrippin brengt vanaf a.s. vrijdag wekelijks om 22:00 en 24:00 uur het programma The Players op The Box. Een dance-programma gemaakt door dance-liefhebbers, benaderd vanuit de muziek en niet vanuit productiekosten: in tegenstelling tot dance-programma's die ons zijn voorgegaan zijn alle sets/feesten die je ziet live-opgenomen met meerdere camera's en het geluid dat je hoort komt rechtstreeks uit de mixer. Kortom, je ziet en hoort de DJs echt mixen en uit de maat dansende mensen behoren ook tot het verleden.

De eerste aflevering bevat een interview met Kevin Saunderson en een live set van Roog. Te verwachten in volgende afleveringen: Bob Sinclar, Roger Sanchez, Danny Howells, Masters at Work, Layo & Bushwacka, DJ Sneak, DJ Jean, Junior Sanchez, Phats 'n Small, Ken Ishii, Michel de Heij, en vele anderen, gefilmd op feesten in Nederland, Duitsland, Belgie, Engeland, Ibiza en Israel...
______

I assume video opname van L&B @ everybody en danny & masters @ work at smirnoff experience ;) in het paard in den haag (zou wel leuk zijn)
robin
die kut site van de box doet t niet :whip:

neem aan dat dit volgende week vrijdag begint en niet vanavond?
MennoB
Wij hebben alleen 's morgens The Box :( . Mja ik vond God is DJ op Veronica wel een goed programma. Ik snap ook niet dat ze daar niet mee door zijn gegaan...
arj1o1
eindelijk een fatsoenlijk programma op TV, ik zal nou ook maar niet gaan klagen over de dj jean in het rijtje :p
ahp2002
met zn allen twee uur kijken naar dansende mensen ofzo?

*gaap*
Ding Chavez
Waarom ze het dan weer "The Players" noemen is mij een raadsel, maar het concept ziet er goed uit. Als ze nou ook eens gewoon een tijd alleen laten zien wat de dj allemaal doet ipv al die dansende mensen, dan wordt het nog interessant :)
Flippe
Concept lijkt me wel aardig,
nu maar hopen dat ze hun beloftes ook waar maken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement