|
עבודות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
| quote: | Originally posted by H.A.
אני לעומת זאת חמור עבודה.
יש לנו כאן באזור מה שנקרא "מפעלים אזוריים" - אלו כל מיני מפעלים לאריזת פירות כמו מנגו, אבוקדו, בננות ו...תמרים.
אני שם (בתמרים)
בד"כ יום עבודה מתחיל ב-6. אני ב-5 בבוקר על הרגליים מתארגן חצי שעה, ואוספת אותי הסעה מאורגנת,בעשרה ל-6 מגיעים למפעל ועובדים עד רבע ל-4 אחה"צ. יש מספיק הפסקות אז זה בסופו של דבר יוצא 8 שעות ולא 10 (בלי שעות נוספות).
ההשכר לשעה הוא מינימום, אבל יוצא שעם עושים שעות נופסות - ועושים הרבה כאלו - אז מרוויחים 150 אחוז.
ויש גם פרמיות - אם המחלקה במפעל אורזת יותר מההספק הממוצע לשעה, כלומר יש יותר תוצרת אז היא מרוויחה, ואז הרווח מתחלק בין עובדי המחלקה.
חלק מהשכר יורד על אוכל מארוגן שיוצא נורא זול - 5 או 6 ש"ח לארוחה ביום ואם תכפילו את זה ב-25 זה יצא 125 ש"ח לחודש - לפי דעתי הפלוס היחיד במקום.
העבודה עצמה היא לא כ"כ קשה, אבל מונוטונית (קבועה ולא משתנה למי שהסתבך) דבר שנורא מעייף.
זו עבודה מועדפת ד"א, אבל זה לא כ"כ עוזר לי כרגע כי אני לקראת גיוס
הכוונה היא להיות שם עד סוף ינואר, לעשות מה שיתור כסף להחזיר טיפה חובות להורים, והרעיון המרכזי שעומד מאחורי כל הטירוף הזה הוא לעשות טיול "טרום-גיוס" מתישהו בפרואר.
There you go. |
יווווו !!!
אני מתחיל לבכות פה!!
סוף סוף מישהו/י שיכול לעקל מה אני עובר כל יום...
גם אני עובד בעבודת אריזה!!
מפעלי מילוטל ליד ראש הנקרה בצפון
קיצר אנחנו עובדים עם ירקות...רוב התירס בארץ עובר אצלנו!
KFC שלנו...חרא של עבודה..מרוב שעמום המוח שלך רוצה למות!
אבל אין הרבה ברירה המצב במשק קקי ואין עבודה
אני מתגייס במרץ ויש לי טונה של זמן לעבוד...:sadgreen: |
|
|
| TinkerbeL |
העבודה הכי סבבה זה להיות סדרן ברב חן.....
עבדתי באיזה משרד הקלדות בפרייקט של קולנוע רב חן
אחר כך הקלדתי שם ספרים (אין לכם מושג כמה שזה משמעמם)
וקיבלתי 17 לשעה[
אבל נגמרה העבודה שם והיא קוראת לי רק שיש להם עומס או איזה פרייקט חדש
עכשיו אני מקבלת 18 לשעה בסברו
נמאס לעבוד!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
נמאס לעבוד!!! |
זה למה אני מאיזה אוקטובר כבר בקושי עובד...
אולי סגרתי 20 שעות בחודש וחצי האחרונים :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה למה אני מאיזה אוקטובר כבר בקושי עובד...
אולי סגרתי 20 שעות בחודש וחצי האחרונים :) |
אבל חייבים לעבוד.....
להורים שלי נמאס לשלם את החשבון פלאפון שלי
אבל החודש הבטחתי לעצמי שאני לא עוברת את ה150 והיום התחיל לי חשבון חדש אז
תאחל לי בהצלחה :D
חוץ מזה נמאס לי כבר לקחת יותר מידי כסף מההורים אז אין ברירה חייבים לעבוד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אבל חייבים לעבוד.....
להורים שלי נמאס לשלם את החשבון פלאפון שלי
אבל החודש הבטחתי לעצמי שאני לא עוברת את ה150 והיום התחיל לי חשבון חדש אז
תאחל לי בהצלחה :D
חוץ מזה נמאס לי כבר לקחת יותר מידי כסף מההורים אז אין ברירה חייבים לעבוד |
מי לוקח כסף מההורים!?
אני לא לוקח שקל מהם... אבל הם משלמים לי את החשבון פלאפון באמת...
לא שהוא כזה גבוה... אבל בקטנה
אני לא צריך יותר מדי כסף ת'אמת... רק לאוכל בחוץ ויציאות...
שזה מסתכם במקסימום 400 שקל בחודש... פלוס מינוס |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מי לוקח כסף מההורים!?
אני לא לוקח שקל מהם... אבל הם משלמים לי את החשבון פלאפון באמת...
לא שהוא כזה גבוה... אבל בקטנה
אני לא צריך יותר מדי כסף ת'אמת... רק לאוכל בחוץ ויציאות...
שזה מסתכם במקסימום 400 שקל בחודש... פלוס מינוס |
2000 בחודש בקושי מספיקים לי!
חשבון פלא שלי הוא 400.....
עצוב
אבל שוב
אני בגמילה החודש אז אפשר למחוק את ה400...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
2000 בחודש בקושי מספיקים לי!
חשבון פלא שלי הוא 400.....
עצוב
אבל שוב
אני בגמילה החודש אז אפשר למחוק את ה400...... |
אני לא מבין איך...
אז ירד לך 400 שקל... נשארו לך 1600 שקל...
קשה לי לראות אותך אוכלת בחוץ הרבה...
אז בקיצר כמה כבר תבזבזי על יציאות? 100 שקל בשבוע?
עדיין לא הגענו לאלף!!
לא חייבים כל חודש 10 בגדים חדשים!! |
|
|
| KrazyDJs |
גם אני עובד..
עושה עבודה בספרות...
ואח"כ ישר ניגש לעבודה בתנ"ך..
ואולי אם מתחשק למעביד שלי..גם עבודה בהיסטוריה זה נחמד..
והכי כיף..
אני לא מקבל על כלום..:\ |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא מבין איך...
אז ירד לך 400 שקל... נשארו לך 1600 שקל...
קשה לי לראות אותך אוכלת בחוץ הרבה...
אז בקיצר כמה כבר תבזבזי על יציאות? 100 שקל בשבוע?
עדיין לא הגענו לאלף!!
לא חייבים כל חודש 10 בגדים חדשים!! |
מה לעשות אני אוהבת בגדים!
:D
ויש גם יציאות
ואני קונה הרבה שטויות
טוב אני מודה! אני מכורה
קוראים לי טלי..... ואני מבזבזת כסף ולא יודעת לחסוך, הכרטיס אשראי הוא החבר הכי טוב שלי..... :sadgreen: |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מה לעשות אני אוהבת בגדים!
:D
ויש גם יציאות
ואני קונה הרבה שטויות
טוב אני מודה! אני מכורה
קוראים לי טלי..... ואני מבזבזת כסף ולא יודעת לחסוך, הכרטיס אשראי הוא החבר הכי טוב שלי..... :sadgreen: |
בואנה יכלבה אני עם 1500 שקל הסתדרתי 4 חודשים
ואת צריכה 2000 שקל בשביל מה |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה יכלבה אני עם 1500 שקל הסתדרתי 4 חודשים
ואת צריכה 2000 שקל בשביל מה |
קודם כל תלמד לדבר!
דבר שני
מה לעשות
אז לי יש יותר הוצאות |
|
|
| Scorchio |
נו באמת נראה לך שקראתי לך כלבה ברצינות?
חחח
זה פשוט מפליא אותי על מה את מוציאה 2000 שקל בחודש |
|
|
|
|