return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
U lost to Scotland!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Fundamental
Hello :)
Chicane
y halo thar!1!11!1!111
arj1o1
omghi2uall:o
sndh
hi! welcome in Holland, make sure that u all wear wooden shoes, joint in yor mouth, and well u know it all :P
New Wave
Tering wat een kleuters zeg:rolleyes:
jp
Kansloze Enge-landers :D
Hitman
ik heb ineens zin om zo'n engelsman/schot ontiegelijk hard op z'n muil te beuken...:toothless
arj1o1
kansloos rellen is altijd leuk (vooral op internet dan :p)
arj1o1
the german can bitch too:



http://sitestat.sport1.de/sport1/de...s_type=clickout
Miss Proximus
ach ja, face the music Nederland is gewoon een klote team :D

anyway, what a useless thread Coup you big smelly . i don't think many of us can be arsed with such a comment. if you want war...flame our djs, our producers etc :p :)

bleh!

New Wave
Kunne die kutmoffen wel mooi lopen photosjoppen maaruh

20-11-2002 Duitsland - Nederland 1 3 Duitsland

Hebben ze toch mooi van dat verrote team weten te verliezen vorig jaar :D
Akira
YES YES RELLEN!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement