return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בואו להצביע
View this Thread in Original format
Ariels
מהו המיקסר הכי טוב
DjChook
בראסמי שאני לא מבין בזה בגרוש
DJ_Yuval
לדעתי ל
vestax יש את המיקסרים הכי טובים
behringer לא רעים
יש לי vmx-200 הוא אחלה
ו pioneer חרא של איכות
gemini גם מסריח
שאר חברות לא ניסיתי אף פעם
-CosmicFire-
Allen & Heat Xone-62
אשכרה תחון
מה שטיאסטו השתמש בקונצרט שלו
Scorchio
Mackie, Ecler, Dateq

הכי טובים

אבל זה ממש למקצוענים
AnthemFreak
בראסמי אלן אנד הית' הכי טובים
גם וסטקס ממש טובים ולי בעצמי יש מיקסר של וסטאקס רק אני מתאר לעצמי שהם לא הכי טובים

ועוד דבר... מיקסרים של ריין הם טובים לאללה.. והם דווקא לא כל כך מוכרים
יצא לי לעבוד על שני סוגים של ריין ושניהם תותחים!!
KrazyDJs
KENWOOD KM415



בין המיקסרים שולטים היום בשוק
:crazy: :tongue3 :crazy: :tongue3
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by KrazyDJs
KENWOOD KM415



בין המיקסרים שולטים היום בשוק
:crazy: :tongue3 :crazy: :tongue3


אממ יש לזה
auto bpm counter?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
אממ יש לזה
auto bpm counter?


לא אחי
אבל אתה יכול לבחור 7 רמות של
BPM:rolleyes: :rolleyes:
Ariels
BPM - Bread, poultry, Meat...

Scorchio
חחח גדול אריאל
KrazyDJs
אין לו כלום..
אבל הוא מסתובב בצורה ממכרת
ועושה רעש כזההה
:nervous: :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement