|
בואו להצביע
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| בראסמי שאני לא מבין בזה בגרוש |
|
|
| DJ_Yuval |
לדעתי ל
vestax יש את המיקסרים הכי טובים
behringer לא רעים
יש לי vmx-200 הוא אחלה
ו pioneer חרא של איכות
gemini גם מסריח
שאר חברות לא ניסיתי אף פעם |
|
|
| -CosmicFire- |
Allen & Heat Xone-62
אשכרה תחון
מה שטיאסטו השתמש בקונצרט שלו |
|
|
| Scorchio |
Mackie, Ecler, Dateq
הכי טובים
אבל זה ממש למקצוענים |
|
|
| AnthemFreak |
בראסמי אלן אנד הית' הכי טובים
גם וסטקס ממש טובים ולי בעצמי יש מיקסר של וסטאקס רק אני מתאר לעצמי שהם לא הכי טובים
ועוד דבר... מיקסרים של ריין הם טובים לאללה.. והם דווקא לא כל כך מוכרים
יצא לי לעבוד על שני סוגים של ריין ושניהם תותחים!! |
|
|
| KrazyDJs |
KENWOOD KM415
בין המיקסרים שולטים היום בשוק
:crazy: :tongue3 :crazy: :tongue3 |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
KENWOOD KM415
בין המיקסרים שולטים היום בשוק
:crazy: :tongue3 :crazy: :tongue3 |
אממ יש לזה
auto bpm counter? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
אממ יש לזה
auto bpm counter? |
לא אחי
אבל אתה יכול לבחור 7 רמות של
BPM:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Ariels |
| BPM - Bread, poultry, Meat... |
|
|
| KrazyDJs |
אין לו כלום..
אבל הוא מסתובב בצורה ממכרת
ועושה רעש כזההה
:nervous: :eyespop: |
|
|
|
|