|
תראו משהו..
|
View this Thread in Original format
| H.A. |
מטורף לחלוטין
רק האמריקקים יחשבו על דבר שכזה...
הוולקן מצא חן בעיני |
|
|
| arik |
| גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!:)):):):) |
|
|
| Ariels |
| אאאאאאאהההההההההההההההההההההההה |
|
|
| itamarsan |
| אווווווווווווווווווווווו:D :D :D :D :D |
|
|
| ADiSH |
| אאאאאאאאאאייייייייייייי:eek: :eek: :eek: |
|
|
| hazzard |
אי אפשר להגיד שלאמריקאים אין מה לראות בטלוויזיה
אולי בגלל זה רובם שם נראים כמו ספות יש שמה איזה 40% שמנים ביבשת
וד"א
failur bad!!! gun good!!!!:eyes: :crazy: :tongue2 |
|
|
| NyKoN |
איזה אנשים דפוקים בחיי
למה אין להם משהו יותר מעניין לעשות מאשר לחורר אוטו?
נראה לי שהוציאו לאוטו את המנוע לפני שהתחילו לירות עליו כי לא היה איזה פיצוץ עצבני כמו שיש שמפוצצים מנוע, ובטח גם רוקנו את המיכל דלק
:/
דפוקים בקיצור |
|
|
| Hell_Copter |
פשוט אין מילים לטמטום שנוזל מהסרטון הזה
צריך להרוג אנשים כאלה!! |
|
|
| Ariels |
דלק לא מתפוצץ מאליו, רק בסרטים
הוא פשוט מתלקח במהירות ואי אפשר לכבות אותו או להתקרב אליו הוא חורך הכל |
|
|
|
|