return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תראו משהו..
View this Thread in Original format
ADiSH
סתם מישהו שיורה במכונית שלו עם מיניגאן..

סתם...:tongue2
H.A.
מטורף לחלוטין
רק האמריקקים יחשבו על דבר שכזה...
הוולקן מצא חן בעיני
arik
גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!:)):):):)
Ariels
אאאאאאאהההההההההההההההההההההההה
itamarsan
אווווווווווווווווווווווו:D :D :D :D :D
ADiSH
אאאאאאאאאאייייייייייייי:eek: :eek: :eek:
coby
פאאאקקקקקק ענקקקקקק
hazzard
אי אפשר להגיד שלאמריקאים אין מה לראות בטלוויזיה
אולי בגלל זה רובם שם נראים כמו ספות יש שמה איזה 40% שמנים ביבשת
וד"א
failur bad!!! gun good!!!!:eyes: :crazy: :tongue2
NyKoN
איזה אנשים דפוקים בחיי
למה אין להם משהו יותר מעניין לעשות מאשר לחורר אוטו?

נראה לי שהוציאו לאוטו את המנוע לפני שהתחילו לירות עליו כי לא היה איזה פיצוץ עצבני כמו שיש שמפוצצים מנוע, ובטח גם רוקנו את המיכל דלק
:/
דפוקים בקיצור
Hell_Copter
פשוט אין מילים לטמטום שנוזל מהסרטון הזה
צריך להרוג אנשים כאלה!!

Ariels
דלק לא מתפוצץ מאליו, רק בסרטים
הוא פשוט מתלקח במהירות ואי אפשר לכבות אותו או להתקרב אליו הוא חורך הכל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement