|
עוד ילד יומולדת
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מזל טוב לאלון
שגם ידוע כ
Nykon
שיהיה לך אלף לילה ולילה מהנים ועוד הרבה מזל טובים מכולם
:crazy: |
|
|
| TTman |
מזללללללללללל טובבבבבבבבבבבבבבב
ואני עדיין כועס עלייך
:D
על התמונה של אוהדי בית"ר
בגלל אנשים כאלה, המדינה שלנו נראת ככה
אבל עזוב לא חשוב
העיקר שיהיה לך מזל טוב |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טוב אח שלוווו
:p :) :p :)
עד 1200 |
|
|
| H.A. |
מזל-טוב
עד כמה שתרצה :D |
|
|
| DjChook |
| מזל טוב אח שלי !!! |
|
|
| itamarsan |
| מזל טוב אחיייי!!!!!!! |
|
|
| skelz |
חח מזל טוב! :)
לי היה רק אתמול :> |
|
|
| TinkerbeL |
היום יום הולדת
היום יום הולדת
היום יום הולדת
למי?)
אה כן....)
לאלון!!!!
מזל טוב :)
:tongue2 :toocool: :gsmile: :haha: :stongue: :eyes: :toocool:
בן כמה אתה? |
|
|
| NyKoN |
תודה רבה
:D
לקח לי קצת יותר מדי זמן להגיב כי לא מצאתי את הסיסמא המזדיינת של הפורום
:/
ואני בן 16... |
|
|
| eXeTik |
| מזל טוב לאחינו הצעיר! :p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב גבר
sweet 16
חחחחחחח תהנה עד כמה שאפשר, ועד מתי שימאס לך :D |
|
|
| Flotser |
יאללה מזל טוב!!!!
וסוף סוף אני יודע את השם שלך חחח
אלון איש הפלאפונים :p
16....
איך הייתי מת לחזור לגיל הזה עכשיו!!!!
(לא שזה כזה רחוק :))
:p :p :p :p
:wtf: |
|
|
|
|