|
Vilka ska på kryssen?
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
Vet att det redan finns en tråd om luciakryssningen, men här vill jag bara veta vilka som ska dit, så ett svar rätt upp och ner "Jag" vill jag bara ha (för att enkelt se, svart på vitt, vilka som ska dit, och vilka som inte ska)...
Skulle vara skoj att fixa en TA/TC gathering och sitta och förfesta i någon hytt/korridor, men den diskussionen fortsätter vi på den gamla krysstråden -------> http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=119032 från och med NU |
|
|
| Gaby |
| PARTY! ;) I'm in...;) |
|
|
| Endre |
gathering? när mer än hälften av oss är under 20?
|
|
|
| Gaby |
| TA-Oldies gathering? :whip: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag ska med... bor i A-hytt
Så Endre ska med då vad jag har förståt... |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Så Endre ska med då |
nä
|
|
|
| mindshooter |
Endre, givetvis en gathering av dom som ska på båten...vad trodde du?
Jag är på! |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Endre, givetvis en gathering av dom som ska på båten...vad trodde du?
Jag är på! |
jag trodde gathering av alla myror i sverige.
|
|
|
| Kraith |
| Japp, har 4 B-hytter fulla med folk. :D |
|
|
| sipowitz |
Yes!
3'e gången gillt! |
|
|
| swe_Trancer |
| Fan att man inte är 20:mad: :whip: |
|
|
|
|