return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Vilka ska på kryssen?
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Vet att det redan finns en tråd om luciakryssningen, men här vill jag bara veta vilka som ska dit, så ett svar rätt upp och ner "Jag" vill jag bara ha (för att enkelt se, svart på vitt, vilka som ska dit, och vilka som inte ska)...

Skulle vara skoj att fixa en TA/TC gathering och sitta och förfesta i någon hytt/korridor, men den diskussionen fortsätter vi på den gamla krysstråden -------> http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=119032 från och med NU
Gaby
PARTY! ;) I'm in...;)
reveal
Jag ska med :)
Endre

gathering? när mer än hälften av oss är under 20?
Gaby
TA-Oldies gathering? :whip:
SteveTranz4ever
Jag ska med... bor i A-hytt

Så Endre ska med då vad jag har förståt...
Endre
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Så Endre ska med då



mindshooter
Endre, givetvis en gathering av dom som ska på båten...vad trodde du?

Jag är på!
Endre
quote:
Originally posted by mindshooter
Endre, givetvis en gathering av dom som ska på båten...vad trodde du?

Jag är på!


jag trodde gathering av alla myror i sverige.
Kraith
Japp, har 4 B-hytter fulla med folk. :D

sipowitz
Yes!

3'e gången gillt!
swe_Trancer
Fan att man inte är 20:mad: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement