return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Heeee, HOOOOO : NO! Belangrijk!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Frank V
iedereen die ik ken heeft een ongelovelijke hekel aan het geheehooo tijdens het feesten en geef ze eens ongelijk,maar het is echt een probleem aan het worden en de vraag is dan hoe los je het op.
nou laten we eerst eens de geleerden er bij halen wat die er over te melden hebben.
volgens sommigge is het geheehoo ontstaan tijdens mysteryland in wat zal het geweest zijn 98 die bewuste avond moest het nederlands 11tal voetballen tegen het land van maxima wat ze natuurlijk gewonnen hebben.
iedereen die toen naar mysteryland ging inclusief ikke was al blij voor dat we nog maar 1 beat gehoord hadden iets wat de sfeer zeer goed deed op dat moment er werd dan ook de hele nacht holland geroepen en ja nou komt het hee-hoo.
ik en mijn vrienden en gelukkig vele anderen gingen er al snel aan irriteren maar wij dachten wij laten er ons feestje niet door verpesten het holland geroep gaat wel weer over en het geheehoo hebben wij ook al genoeg gehoord.
maar ja anno 2001 sensation het holland geroep niet meer gehoord maar het geheehoo weer wel en dat is dan toch jammer op zo'n mooi feest als sensation.
anderen geleerden zeggen dat het heehoo geroep komt uit het sprookje sneeuwitje en de 7 dwergen want de hele dag als de dwergen naar hun werk gingen zongen zij uit volle borst hee-hoo hee-hoo je krijgt het niet kado enz.
de tmf generatie die nu ook naar de feesten gaan kent dat sprookje maar al te goed en dus ook dat liedje voor dat ze naar een feest gaan leest hun moeder hun eerst nog even voor uit sneeuwitje en de hele nacht zit dan dat kutliedje van dat geheehoo in hun tere kinderhoofdjes en dus zingen ze dat dan ook uit volle borst tot grote ergenis van anderen.
je begrijpt dus al dat de oorzaak van het hee-hoo geroep moeilijk is vasttestellen laat staan er een manier op te vinden om er een eind aan te maken.
dus als iemand nog ideetje heeft plaats dan hier een reactie of zet hem op de site van tmf.

HEEEEE, HOOOOO : NO!

Ok geen oe oe !!!!!!!!!!!!!!!!
Miss Proximus
Eigenlijk is deze thread net zo fout als die van de springnichten....the only difference being...dat ik het er DIT x mee eens ben!!

Word Frank!! Je hebt gelijk! :)
Rudy
Deze thread is net zo usefull als de Springnichten thread! :p :p :p

En ik ben hier helemaal bij! Heehoo'ers moeten oprotten!!!:whip: :whip:
MetzZ_!!
FOUTE thread maarjah,

Ik persoonlijk heb nooit zo'n last van Hee Hoo-roepers... ieder z'n ding, toch? En tja... als MC"s tegenwoordig HEEHOO roepen om het publiek op te zwepen...

Ik ben zelf btw geen HEEHOO roeper...;)
New Wave
Hee-hoo mensen kunnen van mij part direct het feest terrein verlaten......als ze dat niet doen dan DOE IK HET ZELF WEL.....................triestuh kinderen, zag bij Alpha een movie van TE, daar deden ze het ook.......aangezien dat ook een kutfeest is was het te verwachten........ze maken er een Apres-ski feesie van, Music has to stay in his purest form.......no yelling and stuff........."HEE HO(M)O" roepen doe je maar in je eigen tijd, niet in MIJN party-stamp tijd..........wie er beginnen met die ? stomme MC's die geen text hebben...stelletje strontmixers...........
Als ze het flikken om tijdens een fette technoset te he-homo-en dan kots ik diegene onder die begonnen is..............zo duidelijk wat ik van die gasten vin? :D

BLAAAAAAAAHHHHHHHHH :D heerlijk :-)

HEE-HOO'ers, COME AND GET ME... EVIL TIM GOT A SUPRISE FOR YOU WHHHAAAAAAA......
Miss Proximus
quote:
Originally posted by New Wave
als ze het flikken om tijdens een fette technoset te he-homo-en

Weetje wat zo mooi was: op Concept heb ik t geen één x gehoord! FANTASTISCH!!
En op Qlimax stond er een groepje voor me die t wél wilden doen, en toen hebben en vriend van me en ik ze hééééééééééél vuil aangekeken..en toen durfden ze niet meer mwhuhuhahahahaaaa :whip:
Blik
Ik ben het er wel mee eens, maar het ligt aan de situatie, ze moeten het niet gaan doen als er Trance oz zoiets dergelijks word gedraaid, ik heb 2 vrienden die het leuk vinden om ff te "oe oe -en" tijdens een Trance-lied...............:mad: maar tijdens een Hollands feestnummer is het juist wel tof om zo een beetje uit je dak te gaan (Brabant hè.....:rolleyes: ) Bijvoorbeeld op de Holland Party in de pacha is het supervet als je iedereen als iedereen zo uit zijn dak gaat.........
New Wave
Triest is dat die gasten...ik had precies hetzelfde gedaan......gewoon vies aankijken.......en daarna onderkotsen..
Als ze het maar niet gaan doen tijdens DV

Zo en nu het betere werk :)
WWAAZZAA
Ik heb op al m'n feesten nog geen een keer iets gehoord! Maar dat zal wel zijn omdat ik niet van TE en Sensation hou!!! :)

Maar dan nog... Waar ligt het aan? Aan de mensen die op het feest komen??? Ik zou het niet weten!! Maar 1 ding is zeker volgens mij gaat het nooit weg zoiets!!!

Als ik een vet nummer hoor ga ik trouwens ook schreeuwend door de zaal... (natuurlijk niet zo'n bouttekst, maar toch..)
Partyhardy!
ik ben er ook super op tegen.... zit ik vanmiddag op mijn werk lekker naar de set van Rank 1 te luisteren hoor ik ineens ook dat geheehoo er door heen! echt jammer! :( :mad: Volgens mij vinden de dj's dat zelf ook super kut?!

Optimus Trance
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Volgens mij vinden de dj's dat zelf ook super kut?!

Op trance energy zette johan gielen zelfs zn geluid z8ter toen dat gebeurde, volgens mij vond t ie t wel kicken:rolleyes:
Bij picotto gebeurde dat heeeeehooooooo ook, maar mauro reageerde er amper op, volgens mij was ie te verbaasd ofzo:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus Trance

Op trance energy zette johan gielen zelfs zn geluid z8ter toen dat gebeurde, volgens mij vond t ie t wel kicken:rolleyes:
Bij picotto gebeurde dat heeeeehooooooo ook, maar mauro reageerde er amper op, volgens mij was ie te verbaasd ofzo:D

Ik stond recht voor Mauro en volgens mij vond ie t wel irri, want hij keek niet echt blij :cool: maar ja, zou ik ook niet doen..gewoon geluid uit en wachte tot ze klaar zijn haha :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement