|
gratis bellen
|
View this Thread in Original format
| westflake |
Mensen kijk op www.ikwilgratisbellen.nl voor gratis gsm abonnementen of tenminste met onwijs veel korting. heb daar zelf ook al een abo genomen. scheelt heel wat pieken!
maargoed, tiesto draaide een beetje slapjes mocht wel wat harder in bloemendaal als je het mij vraagt. Het geluid stond ook een beetje zacht. Mensen die ik belde moest ik echt overtuigen dat ik niet in mijn kamer stond!
He gasten mzl |
|
|
| Miss Proximus |
| uuuuuuu.......was dit een reply??? waarrrrr draaide tiesto dan? |
|
|
| arno |
| cool van dat gratis bellen, op www.ritstele.com kun je echt gratis bellen via je computer, dan krijg je daarna alleen een popupje met allemaal reclame banners erop. |
|
|
| Dj Lex |
Wel makkelijk, alles op een rijtje, maar ik heb toch al een abo.
Denk niet dat ik die opeens in een gratis om kan zetten |
|
|
| Sandman |
Tnx... ik zal eens kijken of der wat goeds tussen staat.. mijn abbo loopt namelijk binenkort af. dus moet ik weer een nieuwe hebben.
Veel belminuten + goed abbo = GOED
Sandman |
|
|
| westflake |
| Proximus was in Bloemendaal. Ja site is een aanrader to save some money for good parties. |
|
|
| TimeportE |
Een vriend van me vertelde dat als je kabel of adsl hebt dat je dan via windows en hoofdtelefoon gewoon iemand via je comp. kunt bellen alleen duurt het wel eff voordat je bij goede persoon terecht komt.. hij belde iemand in Amerika en kwam 2 keer in japan,1 keer belgie en een keer in een of ander russisch-achtig prekend land.. daarna kwam hij pas bij de goede aan.. maar wel gratis (als je het de moeite waard vind..)
 |
|
|
|
|