|
Min Devotion film
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
EDIT: Nu ligger filmen uppe på Steve's FTP, under Upload\By DJ_Laszlo\. (Om Steve inte flyttat på den:))
OBS!!! Notera att ni måste ha den senaste DivX codecen (version 5.1) installerad för att kunna se klippet. Den finns att ladda ner gratis på http://www.divx.com/divx/
Filmen är lite mörk på sina ställen, men när lasern och stroben kommer igång så blir det lite lättare att urskilja dessa objekt vi kallar rejvare.
Filmen är knappa 52 minuter lång, och den ligger på dryga 450 megg. Kvalitén är ganska hyffsad. För övrigt så är den helt oredigerad (kan tyvärr inte med sånt där, och har för tillfället inte tid att sätta mig in i det). Hoppas den duger ändå - ljudet är trots allt ganska reko.
Enjoy, och all feedback välkomnas. :)
===== Det gamla inlägget:
Så där. Äntligen fått tummen ur arslet och införskaffat mig en ny hårddisk, så nu har jag äntligen kunnat lägga över in min Devotion-film. Jag håller i skrivande stund på och komprimerar den till DivX, problemet är att jag skulle behöva någon som kan hosta den - om ni fortfarande vill se den dvs.
Filmen är dryga 50 minuter lång (bara från Picotto's och Henriks set), och när den är färdig kommer den gissningsvis ligga på dryga 500 meg.
Problemet är att jag bor på campus här på växjö universitet, och vi får inte skicka ut mer än 4 Gb/vecka utanför studentnätet - överskrides detta kommer min bandbredd att bli nedsatt till 56kbps(!), därför behöver jag någon annan som kan hosta den åt mig.
Min film från Midway kommer också - det är lite out of date, men är ni fortfarnde sugna på den så fixar jag den också. |
|
|
| mindshooter |
| Du fick inte möjligtvis med mitt uppträdande under picotto med lysstavarna? Skulle vara så tacksam för sådant material till nästa promotionfilm. :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
Kan tyvärr inte svara på den frågan. Har inte kollat på filmen så noga, och enda gången jag kollade på den var dagen efter - så jag minns faktiskt inte. Men materialet är helt oredigerat (klippte bara bort de första nio minuterna för de var skit).
Däremot vet jag att jag filmade någon nisse (vet inte om det var du dock) som showade på plattformarna på Midway. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Kanske jag kan vara till hjälp ? I alla fall till att dela ut till dom som har tillgång till min FTP här på SWETA vilket är runt 40-50 pers... |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Det vore skitschysst..! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Går inte att kolla på den... har senaste DivX codec installerad... vad kan va problemet ? :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Vilken är din "senaste"? Den är kodad i DivX 5.1. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Steve, har du fått någon rätsida på det? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Däremot vet jag att jag filmade någon nisse (vet inte om det var du dock) som showade på plattformarna på Midway. |
Det var jag det... blev det bra effekt av stavarna på kameran? I så fall är jag heeemskt intresserad av att ta del av materialet :) |
|
|
| x-dream |
Denna ska bli rolig att se...Laddar asap...
Hoppas att man kan se den bara..Tackar båda två...DJ_Laszlo för filmen å steve för spacet...;) |
|
|
|
|