return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Help Tim aan draaitafels!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
New Wave
JAAAAAAAAAAAAAA effe zinloze tread openen, nu is het mijn beurt gheghe
:D



WIE KENT ER IEMAND OF WIE HEEFT ER NOG EEN PAAR LEUKE DRAAITAFELS TE KOOP STAAN DIE TIMMETJE VOOR EEN PRIKKIE OP DE KOP KEN TIKKEN??!?!?!?!?!?!?!?!

wel met pitch en tulp aansluiting graag........ennuh, niet dat als ik der een plaat op leg dat het hele zooitje in elkaar donderd :)

alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Tim
Blik
bij een nutteloze thread hoort een nutteloze reply

nee, ik ken niemand
HiGH_NrG
Check http://www.ibazar.nl ...daar staan er wel een paar :)
Dj Lex
Is dit weer zo'n zinloze thread? Met zinloze posts?
Oh ik ben het nog niet verleerd hoor. LoL.
Net als Blik ik ken ook niemand.:D
New Wave
grrrrrrrrr

nee dit is geen zinloze tread nee......weet je waarom?
OMDAT IK DRAAITAFELS WIL :D..........duzzzzzzzz
En het is trouwens een best wel normale vraag.....dach ik zo..niet zo'n tread van............ik vind blauw mooier dan geel.........SNAPPIE?......zoniet.......danniet.......

Groeten
-=WVG=-
quote:
Originally posted by New Wave
grrrrrrrrr

nee dit is geen zinloze tread nee......weet je waarom?
OMDAT IK DRAAITAFELS WIL :D..........duzzzzzzzz
En het is trouwens een best wel normale vraag.....dach ik zo..niet zo'n tread van............ik vind blauw mooier dan geel.........SNAPPIE?......zoniet.......danniet.......

Groeten


Ik ken niemand met draaitafels...

En ik vind blauw ook best mooi...

:rolleyes:
Blik
jij was het persoontje die zei dat het een nutteloze thread was (als die ECHT nutteloos was, dan was die al geclosed)

maar goed, is wel een goeie tip van high_nrg, kijk es rond op veilingsites, het probleem is dan natuurlijk wel dat je niet precies weet wat je krijgt.......
JdDark
wat is de maximum prijs? alleen draaitafels? ook een mixer?
welke draaitafels?
New Wave
Uhm, nou, wat ik precies zoek is een setje turntables met pitch (10 %), wel met tulp plug-ins want mijn mengpaneel is heavy loaded met tulp :)
Mengpaneel heb ik dus al.

200 piek ofzo (each) :D.......staat wel wat spul op sites maarja....je weet inderdaad niet wat je krijgt,je moet het dan meteen kopen.
Je ken niet eerst effe kijken of het nog wel te gebruiken is......

Welk merk? maakt mij niet uit, ik hoor van mensen dat Lenco zuigt en dat Numark wel leuk spul is.....maargoed, voor die paar centen heb je die niet snel ik je kamer staan denk.

Lata
TranceFool
200 piek is wel heel erg weinig hoor, maarja, ik denk dat je dat niet echt meent;) Ik ken niemand met draaitafels, wat de rest zegt je kan op sites kijken.
Ik heb pas wel een hele mooie aanbieding gezien bij Correct in Rotterdam, langs de snelweg, op de Ceintuurbaan geloof ik (ik weet niet waar jij vandaan komt), maar daar hebben ze een grote afdeling met draaitafeld en mixers. Daar hadden ze nieuwe geminis in de aanbieding (geloof model xs 40 ofzo, gokje) in ieder geval redelijk nieuw model en goede draaitafel van 700, nu voor 500 piek, goei dingetjes. Ik ga ze van de zomer kopen. Misschien vind je het te duur, maar je hebt redelijk goede draaitafels voor een redelijke prijs:p

New Wave
nnnoouuuu enof ik het meen kerel :-)
Ik heb dingetjes nieuw voor 3 a 4 honderd piek zien staan, dan zijn der heus wel mensne die beter dingen hebben gekocht en ouwe kwijt willen voor 200 ballen, maar okee, het beste spul moet je toch wel en een 500 piek denken, maar ik begin net dus ik hoef niet meteen technics van 900 ballen.

Lata!!
TranceFool
OK, dat is jou keus, maar je loopt wel een groot risico met 2ehands troep!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement