|
TA som startsida? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
| Vilka grafik-forum brukar du hålla till på om jag får fråga? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Vilka grafik-forum brukar du hålla till på om jag får fråga? |
Graphic Forums
och
Low Opacity
hel grymma ställen.. speciellt GF :) |
|
|
| robstar |
Sjysst!! :)
Ska kolla in dom där forumen! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Sjysst!! :)
Ska kolla in dom där forumen! |
gör det... finns en hel del grymma designers där..
flera hel newbie typer också som man nästan önskar inte va där.. men vadå.. man har ju själv varit där nån gång.. hehe.. eller inte jag då, men andra :rolleyes: :p |
|
|
| tobo99 |
Varför ha telia som startsida om du inte vill det? Är det för att kunna logga in så hämta LF Connection Keeper så fixar den login åt dig direkt när du startar datorn. |
|
|
| quilly |
| quote: | Originally posted by tobo99
Varför ha telia som startsida om du inte vill det? Är det för att kunna logga in så hämta LF Connection Keeper så fixar den login åt dig direkt när du startar datorn. |
Läckert!!! Inte testat LF Connection Keepr (än), kommer med största säkerhet att fixa till de hemma nu.. :)
Btw, på jobbet har jag TrancdAddict som startsida.. :D |
|
|
| mellow pleasure |
Detta är en grym sida för alla Photoshop intresserade.
Good-Tutorials
Dom lägger upp 5 nya Photoshop tutorials varje dygn. Eller så kan man skicka in egna om man vill.(har gjort det själv)
Min kabel tutorial |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Proximus
arsenal nyheter i form |
:conf:
(alla vet väl vad "" betyder)
själv har jag about :blank som startsida :) |
|
|
| Nyx |
aftonbladet.se
kör också med LF Connection Keeper så att jag slipper telias fula login-sida! |
|
|
| staz |
| blank, sen ett alldeles för stort hundratal favoriter som jag inte har nån ordning bland.. många gamla forum threads där från diverse forum som jag aldrig orkat rensa bort efter att de blivit inaktiva. |
|
|
|
|