return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
TA som startsida? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Vilka grafik-forum brukar du hålla till på om jag får fråga?
dbl
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Vilka grafik-forum brukar du hålla till på om jag får fråga?


Graphic Forums
och
Low Opacity

hel grymma ställen.. speciellt GF :)
robstar
quote:
Originally posted by dbl
Graphic Forums
och
Low Opacity

hel grymma ställen.. speciellt GF :)


Sjysst!! :)
Ska kolla in dom där forumen!
dbl
quote:
Originally posted by robstar
Sjysst!! :)
Ska kolla in dom där forumen!


gör det... finns en hel del grymma designers där..

flera hel newbie typer också som man nästan önskar inte va där.. men vadå.. man har ju själv varit där nån gång.. hehe.. eller inte jag då, men andra :rolleyes: :p
tobo99
quote:
Originally posted by Proximus
www.startsida.cp.åsne.makthavande.idiot.jävla.telia.com

:whip: :whip: :whip:


Varför ha telia som startsida om du inte vill det? Är det för att kunna logga in så hämta LF Connection Keeper så fixar den login åt dig direkt när du startar datorn.
quilly
quote:
Originally posted by tobo99
Varför ha telia som startsida om du inte vill det? Är det för att kunna logga in så hämta LF Connection Keeper så fixar den login åt dig direkt när du startar datorn.


Läckert!!! Inte testat LF Connection Keepr (än), kommer med största säkerhet att fixa till de hemma nu.. :)

Btw, på jobbet har jag TrancdAddict som startsida.. :D
mellow pleasure
Detta är en grym sida för alla Photoshop intresserade.
Good-Tutorials
Dom lägger upp 5 nya Photoshop tutorials varje dygn. Eller så kan man skicka in egna om man vill.(har gjort det själv)
Min kabel tutorial
reveal
quote:
Originally posted by Proximus
arsenal nyheter i form



:conf:

(alla vet väl vad "" betyder)





själv har jag about :blank som startsida :)
Nyx
aftonbladet.se

kör också med LF Connection Keeper så att jag slipper telias fula login-sida!
staz
blank, sen ett alldeles för stort hundratal favoriter som jag inte har nån ordning bland.. många gamla forum threads där från diverse forum som jag aldrig orkat rensa bort efter att de blivit inaktiva.

St_Andrew
Jag kör tabbed browsing så jag har typ 5 startsidor... en utav dom är http://www.tranceaddict.com/forums/usercp.php?s= :D

quote:
Originally posted by Nyx
aftonbladet.se


:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Kongo_kim
www.msn.com:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement