|
Stop Tijs For Unity (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| LOL.. ook dat stukje over ASOT is wel geinig :) |
|
|
| arj1o1 |
| jaja hij is leuk :p |
|
|
| Remy D |
| Ben een grote fan van Tiesto en van HUMOR!! En het is niet vanwege Tiesto dat ik dit niet grappig vind!! Beetje slap had wel leuker gekund. |
|
|
| Asperge |
| Ghehe geinig plaatje:) |
|
|
| MennoB |
| Hahaha, hij is wel grappig ja. Dat berichtje over de ASOT virus ook :D |
|
|
| MennoB |
| Er is toch een site waar dat je deze site's kunt maken. Want dit is niet de eerste keer dat ik zoiets zie, met verzonnen nieuws op CNN. |
|
|
| raoel |
Er is/was inderdaad zo'n site. Maar volgens mij is die offline.
Die site had precies dezelfde lay out als de echte CNN.com.
Ik wet niet of iedereen zijn eigen nieuwberichten kon plaatsen, geloof van wel. |
|
|
| Fkwebeman |
Haha.. :haha:
Vind dit wel grappig.
Idd erg jammer dat alles wat met Tiesto te maken heeft ineens vies is.. hij draait misschien idd wel meer ‘hitjes’ in zijn sets dan eerder, maar dat wil toch 80% van het publiek dat voor hem komt.. Hij is een dj die doet wat het overgrote deel van het publiek van hem verlangt, althans op de grote feesten, feestje bouwen met nummers die de mensen kennen.. (af en toe wat onbekends er door..)
En das wel jammer, maar zo gaat dat nou eenmaal. Zolang het maar niet tč wordt. Als Armin ineens nummer 1 wordt of anderzins meer in de belangstelling komt (of welke dj dan ook) is het vast ook snel genoeg ‘over’ |
|
|
| DjRV |
| wtf verstaan jullie eigenlijk onder hitjes,wat is jullie definitie daarvan? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ben een grote fan van Tiesto en van HUMOR!! En het is niet vanwege Tiesto dat ik dit niet grappig vind!! Beetje slap had wel leuker gekund. |
!eens,dit is nivo telletubbies humor. again vraag ik me af wat de definitie is voor "cheese" voor de mensen die het woord zovaak gebruiken. |
|
|
|
|