return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Dance Valley Viert Oud En Nieuw In Barcelona
View this Thread in Original format
eieregooie
DANCE VALLEY VIERT OUD EN NIEUW IN BARCELONA

Op 31 december 2003 zal Dancevalley een mega evenement organiseren in Barcelona. Het evenement heet NYE en is het eerste grote Dance Event ooit wat in Barcelona op nieuwjaarsnacht gehouden word.
NYE is in Palau. Sant Jordi Barcelona, Paseo Olimpico en duurt van 22.00 uur tot 07.00 uur.
Voor meer informatie: www.udc.nl.



Voor de mensen die geld teveel hebben...
Ding Chavez
Ik zag het ook ja. Jeff Mills 3 uur, Timo Maas 3 uur en Slam met 4 decks, maar om daar nou helemaal voor naar barcelona te gaan :)
Wel beetje flauw van UDC dat ze in het bericht zetten dat er 5 erea's zijn om daarna in de kleine lettertjes van de flyer te lezen dat er 3 public area's zijn en 2 vip area's. Technisch gezien hebben ze natuurlijk gelijk ja...
kolkiewolkie
Knaken locatie voor een ECHT goed housefeest. Publiek is daarentegen wel gegarandeerd (Y) . Het probleem van dat feest is dat er praktisch elke week wel 2x wat georganiseerd wordt en dat er zodoende weinig aan aankleding gedaan kan worden... maar da's nog niet het ergste, het ergste is de werkelijk ENORME tribune :eek: . Ik schat dat er 2x zoveel zitplaatsen zijn dan staplaatsen. Wat wel relaxed is is dat er een tuin is, waar bij de ochtendstond een hele zooi lui weg liggen te rotten :p .

Anyways, desondanks zou ik best eens willen kijken daar :(

//gevoel van weemoed takes over
arj1o1
zitten op een party jaja :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by arj1o1
zitten op een party jaja :p


Jij praat duidelijk niet uit ervaring, want het is super relaxt als je even een uurtje kan zitten
basd
Inderdaad.. Wat Lex zegt.

Aan de andere kant, als je naar een feest gaat, dan gaat je postgemiddelde wel omlaag.. Dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.

Verder heb ik ook niet echt het geld om naar Barcelona te gaan.. Koop wel een paar nieuwe platen ofzo :)
M_Peror
Bij deze... :)

Extrema maakte maanden geleden al bekend dat ze met nieuwjaar een feest geven dat "NYE" heet... en nu UDC... origineel hoor!

Nu is het Barcelona moeilijk vergelijken met Eindhoven, maar toch.
- "Joh, wat ga jij doen met nieuwjaar?"
- "Ik ga naar NYE!"
- "Welke?" :rolleyes:

Nu moet ik zeggen dat ik het van beide organisaties niet bijster origineel vind hoor... een feest met nieuwjaar New Years Eve noemen... :)
Optimus
d'r zijn wel tig feesten die avond die NYE of New Years Eve heten hoor....
SnuggLe
quote:
Originally posted by arj1o1
zitten op een party jaja :p


We slikken ons niet allemaal HELEMAAL vol met pillen zodat de schuim op onze bek staat en we niet kunnnen stoppen met bewegen....

:p
Ding Chavez
quote:
Originally posted by M_Peror
Nu moet ik zeggen dat ik het van beide organisaties niet bijster origineel vind hoor... een feest met nieuwjaar New Years Eve noemen... :)


[flauwe vrijdagmiddagmode]
Je kunt het moeilijk sinterklaas gaan noemen :p
[/flauwe vrijdagmiddagmode]

eieregooie
quote:
Originally posted by Ding Chavez
[flauwe vrijdagmiddagmode]
Je kunt het moeilijk sinterklaas gaan noemen :p
[/flauwe vrijdagmiddagmode]
Ach dat zou nog best humor zijn IMO :D
M_Peror
Ja, ach... da's ook weer waar. Maar toch, ze noemen het allebei consequent NYE. Je had 't ook voluit kunnen doen (New Years Eve) of net iets anders (New Years Party, whatever). Viel me gewoon op.

Trouwens:
[ben nl. ook in vrijdagmiddagmode :)]
quote:

Je kunt het moeilijk sinterklaas gaan noemen

Nee dat noemen ze Impulz :p

Leuk als ondertitel .. Impulz - "the official Sinterklaas-afterparty" :)
[/vrijdagmiddagmode]
Zorrie voor de offtopic :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement