return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
instrument eller? (pg. 2)
View this Thread in Original format
NooN
. Jag spelade trumpet faktiskt i grundskolan. Dock är de kunskaperna nu som bortblåsta.
Pjox
quote:
Originally posted by [nils]
inte? :P neh, iofs. jag skulle få självmordstankar ifall en kille skrev en sådan till mig :nervous:

haha förstår om du skulle bli rädd ;) Fast jag tror att jag inte skulle bli rädd av samma anledning :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Pjox
Vetefan om det är så sant. Vet inte hur andra tjejer tänker men jag skulle inte gilla om nån kille skrev nån smör sång till mig. Usch..
I gymnasiet var det en kille i min klass som lirade gura och var tillsammans med en tjen men hag skrev låtar tillägnade en annan skitsnygg i samma skola som han vart kär i under några år men aldrig fick... hans dåvarande brud brydde sig inte.

Men tjejer kanske blir lite småkåta på killar med gura eftersom det gör dom lite ballare... rätt patetiskt när de e så... :D
Pjox
Hehe jag vet inte direckt om killar som kan spela gitarr är så balla, ta t.ex Vizay, han är ju inte ball även fast han kan ju spela gitarr ;)

Nee nu ska jag icke vara elak men facktiskt så ere så att jag blir, eller blev iaf lite knäsvag när t.ex han tar fram sin lilla gitarr o plinka lite.
Är det bara tjejer som blir så eller kan killar också bli det? Om en tjej spelar :)
dbl
quote:
Originally posted by Pjox
Hehe jag vet inte direckt om killar som kan spela gitarr är så balla, ta t.ex Vizay, han är ju inte ball även fast han kan ju spela gitarr ;)

Nee nu ska jag icke vara elak men facktiskt så ere så att jag blir, eller blev iaf lite knäsvag när t.ex han tar fram sin lilla gitarr o plinka lite.
Är det bara tjejer som blir så eller kan killar också bli det? Om en tjej spelar :)

hehehehe... stackars vizaayyy... :p :D

tror nog bara det e tjejer som har nån grej för killar med gitarr... själv så bryr jag mig inte speciellt mycket om en tjej kan spela gitarr eller inte... däremot om jag träffar brudar som lyssnar på "riktig" trance så blir jag hel tänd på direkten.. hehehe

händer inte så ofta dock :(

träffade dock en riktigt snygg, gullig o snäll brud som lyssnade på trance en gång när jag va ute med 2 polare o den enes tjejkompis va med o hon hade dragit med sig några andra kompisar.. så det va vi 3 killar o 4 brudar... en av dem brudarna va det jag föll för typ..

men hon hade ju pojkvän... sket visserligen i det.. lyckades ganska bra.. ända tills en dum jävel knivhögg en annan kille som kom fram o snackade med oss när vi skulle gå där ifrån.. blev ju totalt misslyckat :/

sen gick jag runt o bar på henne till tåget.. hehe :)

tyvärr så har jag inte träffat henne mer sen dess :(

men brudar som lyssnar på trance e nått :tongue2
reveal
spelar inget instrument, har inte gjort heller
Proximus
gitarren har samma funktion som en snygg bil, det är helt enkelt en penisförlängare och tjejer älskar sånt... även om de säger att de inte gör det.

:cool:
Glorie
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet många tjejer som även gillar att blåsa i trollfljöjten :toothless

hohohoho, va du e rolig! :stongue: :stongue: Hur låter trollflöjten tro? :crazy:

jag e f.Ö den mest omusikaliska i min familj.. pappa spelar gitarr (har även turnerat i europa) mamma har sjungit i ett band (samt turnerat) spelar piano nu, (hon e ihop me en snubbe som e musiklärare på ett av europas främsta musikuniversitet i österrike..) å brorsan spelar bas, gitarr och trummor.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
hohohoho, va du e rolig! :stongue: :stongue: Hur låter trollflöjten tro? :crazy:

Den stönar liksom, mer intensivt ju mer du "blåser"... men det visste du säkert redan ;) :toothless
JayBee
okey nu räcker det väl med snuskigheterna. Jag har i alla fall spelat dragspel en gång i tiden.. jag var skit dålig på det oxo haha. hmmm jag minns hur min jobbiga dragspelslärare sa något i stil med "Jaaa du Jocke, du kanske är redo att sluta hyra dragspel och köpa ett. så kan du ut och lira på kvällarna och imponera på tjejerna" riktigt så charmigt är det ju inte med dragspel om man inte är ute efter den typ utav tjejer som har glasögon, finnar och huggtänder :)

Mario_GX
hehe jag ska börja lira synth lite hade ja tänkt, inte för att det impar på brudarna (som nybörjare) :) har hållt på med reason ett bra tag men vill köra lite hårdvara också. och sen när man är känd behöver man inte leta efter flickor längre :) mår får ägna tiden åt att sortera bort alla som man inte vill ha :) o ta dem man vill ha :D
Glorie
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Den stönar liksom, mer intensivt ju mer du "blåser"... men det visste du säkert redan ;) :toothless

hum...blåser säger du? :p neeee, skojar bara...
jag tror i vilket fall inte "trollflöjten" passar in i en ensemble :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement