return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
S.H.O.K.K. på MTR radio show
View this Thread in Original format
Ferren
Oja gott folk :) Efter ett långt samtal med en av skaparna från S.H.O.K.K. så kommer dom med glädje göra ett DJ set för oss svenska trance fans!
Datum för uppspelning är ännu inte besämt men det dröjer nog inte länge :)


http://www.momentstoremember.tk
dbl
ojojoj :)

grattis för att ni lyckats få dem att göra ett set :)

hoppas på att man e hemma så man kan lyssna bara
Sand Leaper
Ser at dere har fått Zany til å spille inn et sett for dere også. Keep up the good work!:)
Ferren
Vi har fler på våran lista så mer TBC :)
ShyTrance
:D fyfan va nice :D
ScuL
grattis... ;)

kanske kan jag fixa DJ Luna för en gång.
har snackad med honom tidigare :D
Vizay
hehe de kommer mera, var så säkra ;)

8:e kan förhoppningsvis va ett datum att se fram emot om allt går som vi tänkt :)
Pjox
Åhh nej nu måste jag jö börja lyssna på er radio jö :D
Jag hoppas det går som ni tänkt den 8e...
Ferren
Jo, vi vet inte om det blir den 8:e december än eller om det blir till HardBass V3 men vi tänker iaf inte vänta länge efter vi har fått det :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement