|
S.H.O.K.K. på MTR radio show
|
View this Thread in Original format
| Ferren |
Oja gott folk :) Efter ett långt samtal med en av skaparna från S.H.O.K.K. så kommer dom med glädje göra ett DJ set för oss svenska trance fans!
Datum för uppspelning är ännu inte besämt men det dröjer nog inte länge :)
http://www.momentstoremember.tk |
|
|
| dbl |
ojojoj :)
grattis för att ni lyckats få dem att göra ett set :)
hoppas på att man e hemma så man kan lyssna bara |
|
|
| Sand Leaper |
| Ser at dere har fått Zany til å spille inn et sett for dere også. Keep up the good work!:) |
|
|
| Ferren |
| Vi har fler på våran lista så mer TBC :) |
|
|
| ShyTrance |
| :D fyfan va nice :D |
|
|
| ScuL |
grattis... ;)
kanske kan jag fixa DJ Luna för en gång.
har snackad med honom tidigare :D |
|
|
| Vizay |
hehe de kommer mera, var så säkra ;)
8:e kan förhoppningsvis va ett datum att se fram emot om allt går som vi tänkt :) |
|
|
| Pjox |
Åhh nej nu måste jag jö börja lyssna på er radio jö :D
Jag hoppas det går som ni tänkt den 8e... |
|
|
| Ferren |
| Jo, vi vet inte om det blir den 8:e december än eller om det blir till HardBass V3 men vi tänker iaf inte vänta länge efter vi har fått det :) |
|
|
|
|