|
ברוך שפתרנו!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
מזל טוב...
אבל...
ברוך שפטרנו...
להבא... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אבל...
ברוך שפטרנו...
להבא... |
חחחח למה אתה חושב שכתבתי...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני בכלל באתי לשאול ברוך שפתרנו מה... פתרנו תרגיל במתמטיקה או פתרנו חידת הגיון :wtf: |
|
|
|
| HyPeRSoNiC |
| חחחחחחחחחח לא שמתי לב לזה בכלל!!! |
|
|
| Djsamorai |
רק אני הוצאתי רישיון ליפני 3 שבועות ולא רשמתי כאן כלום :))
חח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
רק אני הוצאתי רישיון ליפני 3 שבועות ולא רשמתי כאן כלום :))
חח |
כל הכבוד לך! :)
מזל טוב :D |
|
|
| H.A. |
כל הכבוד - לשניכם!
זו אחלה הרגשה לדעת שיש לך כבר את הרשיון
ו...תנהגו בזהירות :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
רק אני הוצאתי רישיון ליפני 3 שבועות ולא רשמתי כאן כלום :))
חח |
ואללה מזל טוב אחשלי
תגיד, כמה זמן חיכית עד שקיבלת את הרישיון בדואר? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ואללה מזל טוב אחשלי
תגיד, כמה זמן חיכית עד שקיבלת את הרישיון בדואר? |
אתה לא מקבל את הרשיון בדואר...
המורה לנהיגה שלך צריך להביא לך אותו... ככה זה היה אצלי לפחות...
אלא אם כן אתה מדבר על הפלסטיק שזה הגיע לי בדיוק שבוע אחרי שנגמר המלווה |
|
|
| TinkerbeL |
מקבלים את הרישיון אצל המורה לנהיגה.....
עזרא בדרך כלל מביא אותו ביחד עם ברכה נחמדה שהוא ממציא במקום
וזה לוקח 3 ימים בממוצע כי לחוץ ברחובות......... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה לא מקבל את הרשיון בדואר...
המורה לנהיגה שלך צריך להביא לך אותו... ככה זה היה אצלי לפחות...
אלא אם כן אתה מדבר על הפלסטיק שזה הגיע לי בדיוק שבוע אחרי שנגמר המלווה |
כן אחי אבל עכשיו בגלל העיצומים במשרד הרישוי הם התחילו להסכים לשלוח רשיונות בדואר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
כן אחי אבל עכשיו בגלל העיצומים במשרד הרישוי הם התחילו להסכים לשלוח רשיונות בדואר |
בדיוק באתי להגיד את זה
הזונות האלה שובתים אז אני צריך להתקשר לבקש שישלחו לי את הרישיון בדואר....
זה לוקח בערך שבוע.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
בדיוק באתי להגיד את זה
הזונות האלה שובתים אז אני צריך להתקשר לבקש שישלחו לי את הרישיון בדואר....
זה לוקח בערך שבוע.... |
סתכל על הצד החיובי שבעניין...
כבריורד לך שבוע מהמלווה... |
|
|
|
|