Ny färsk mix av mig
|
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo |
Här kommer lite selfpromotion igen.
En liten 60 minuters mix jag slängde ihop tidigare idag, så om ni har tid, lust och ork att ladda ner, lyssna och kommentera skulle jag bli såhär glad ---> :D
1. Holden & Thompson - Nothing [93 Returning Mix]
2. Gabriel & Dresden pres. Motorcycle - As the Rush comes [Sweeping Strings Remix]
3. The Matrix - Red Pill, Blue Pill [Junkie XL Remix]
4. Mauro Picotto & Ricky Effe - New Time, new place
5. Ron van den Beuken - Timeless [Ron van den Beuken Remix]
6. DJ Tiësto - Traffic
7. Fractal Vibe - C-Song [Dynamic Vibe Mix]
8. Marco V vs. Jens - Loops and Things [2003 Relooped]
9. Kay D Smith & Marc Tall - Passive Resistance [Hoipolloi Mix]
10. Jesper Dahlbäck & Thomas Krome (DK8) - Murder was the Bass [Reworked]
Klicka HÄR (save target as)
60:58 min, 192 kbps, 87 mb. |
|
|
[nils] |
oh, gillar namnet. "Club generation vol 29 cd 1 mixed by..." :P
laddar ner nu, kommenterar senare ikväll |
|
|
SteveTranz4ever |
Ska ladda hem så fort jag kommer hem från jobbet...
Vad har du mixat med ? Dator, CD eller vinyl ? :) |
|
|
DJ_Laszlo |
quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad har du mixat med ? Dator, CD eller vinyl ? :) |
CD...Ger inte mycket för datormixar...och vinyl får tyvärr vänta tills efter studierna :| |
|
|
DJ_Laszlo |
quote: | Originally posted by [nils]
oh, gillar namnet. "Club generation vol 29 cd 1 mixed by..." :P |
;) Många tycker det är fjantigt, med tanke på att jag mixar som en sopa :D...Snodde begreppet "Club generation" under min fjortiséra från introt av en gammal låt, Brooklyn Bounce - Canda!, då jag började döpa mina party-skivor som jag slängde ihop till Club Generation...men bara från och med vol. 19 eller något är de mixade...jag har hur som helst, av någon underlig anledning, hållit mig till det namnet sen dess :)
Och nu har ni ännu en sak att lägga till till er lista av värdelöst vetande... :toothless |
|
|
jofawe |
Bra mix laszlo ... mycket bra!
ps.
Du föressten, har Anders å Mattias hört av sig till dig ang. Niclas Harding på Downtown? |
|
|
DJ_Laszlo |
quote: | Originally posted by jofawe
Bra mix laszlo ... mycket bra!
ps.
Du föressten, har Anders å Mattias hört av sig till dig ang. Niclas Harding på Downtown? |
Tack tack :D
Japp, de har underrättat mig, fast som jag uppfattade det så är det ännu inte helt spikat? |
|
|
Endre |
bra mix. lite saker jag hade gjort annorlunda men som tur är så är vi alla olika :), sista låten är helt cp, gillar den :D
|
|
|
DJ_Laszlo |
quote: | Originally posted by Endre
bra mix. lite saker jag hade gjort annorlunda men som tur är så är vi alla olika :), sista låten är helt cp, gillar den :D
|
haha, den är guld! :) |
|
|
RebeL9 |
skippa Traffic, Timeless och ATRC så ser det bättre ut. de är på tok för uttjatade. |
|
|
ScuL |
fin mix. goda låtar. snygga övergångar..
hmm bara 7 till 8 är liten konstigt men den är inte lätt! asså ingen problem med det :)
både techno och electro influenced.. också kul att höra nåt annorlunda ibland ;) |
|
|
DJ_Laszlo |
quote: | Originally posted by ScuL
hmm bara 7 till 8 är liten konstigt men den är inte lätt! asså ingen problem med det :) |
Jo, jag är medveten om det...det ringde på dörrjävlen precis då så den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...hoppades på att den skulle gå igenom hos juryn (er) ändå :toothless |
|
|
|
|