|
Mysteryland.2003.XviDVD-TmN.avi
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
איזה קודאק אני צריך כדי לפתוח את זה?
זה פותח לי את הקובץ בלי סאונד
Error 80040200 :whip: |
|
|
| Ariels |
אל תתקין מה שהוא הביא לך
חרא של חבילה של ליונהארט
אם כבר חבילת מקודדים אז זו של קאזה לייט וכמובן
gordian knot !!! החבילה הכי טובה בשוק |
|
|
| DjChook |
אריאל מה "חרא" בה
אחרי שהתקנתי אותה הכל עבד כמו שצריך
תגיד לי מה לא בסדר בה |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Shahar
nimo pack
הכי טוב |
בדיוק
אבל תזכרו לבטל מה שכבר יש לכם.. |
|
|
| cluBBer |
DivX
סרטים שלא עבדו ב
REAL AUDIO
עובדו שם
ולהפך |
|
|
| NyKoN |
קרה לי בדיוק אותו דבר אחי
זה לא בעיה של קודק של וידאו
זאת בעיה של קודק סאונד... אתה צריך קודק של אייסי3
אם אתה רוצה שלח הודעה ואני אשלח לך את מה שאני התקנתי ועבד |
|
|
|
|