return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Mysteryland.2003.XviDVD-TmN.avi
View this Thread in Original format
eXeTik
איזה קודאק אני צריך כדי לפתוח את זה?
זה פותח לי את הקובץ בלי סאונד

Error 80040200 :whip:
DjChook
בכל מקרה תתקין את זה

http://www.lh.2y.net/files/Movies_P...s_Pack_v1.3.exe

ותנסה לעבוד עם איזה תוכנה

RADLIGHT
או משהו

ששמה יש לך פילטרים לסאונד ויש עם מה לעבוד
Ariels
אל תתקין מה שהוא הביא לך

חרא של חבילה של ליונהארט

אם כבר חבילת מקודדים אז זו של קאזה לייט וכמובן

gordian knot !!! החבילה הכי טובה בשוק
Shahar
nimo pack
הכי טוב
DjChook
אריאל מה "חרא" בה

אחרי שהתקנתי אותה הכל עבד כמו שצריך
תגיד לי מה לא בסדר בה
ADiSH
quote:
Originally posted by Shahar
nimo pack
הכי טוב

בדיוק
אבל תזכרו לבטל מה שכבר יש לכם..
cluBBer
DivX
סרטים שלא עבדו ב
REAL AUDIO
עובדו שם
ולהפך
NyKoN
קרה לי בדיוק אותו דבר אחי
זה לא בעיה של קודק של וידאו
זאת בעיה של קודק סאונד... אתה צריך קודק של אייסי3

אם אתה רוצה שלח הודעה ואני אשלח לך את מה שאני התקנתי ועבד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement