return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Terug van vakantie.....iets boeiends gebeurd?
View this Thread in Original format
TranceFool
Ik ben net terug van vakantie, dus gelijk ff TA checken. Was naar Lloret geweest, was echt heel vet. Weer was kut en er waren bijna geen wijven 1 op de 10 jongen geloof ik, maar iedere avond feest en bezopen. Alleen maar gekke dingen mee gemaakt en onwijs gelachen. DJ TIESTO WAS VET!!!!!! laatste avond voor mij in Bumpers, heb foto's gemaakt, hoop dat ze zijn gelukt. Verder onwijs gezellig daaro.Zou ook nog de tweede avond naar Jose gaan, schijnt onwijs goed gedraaid te hebben, maar dat heb ik helaas niet mee kunnen maken want daar was ik te bezopen voor, hehe. Lachuh cafeetjes, 1 meter bierwedstrijden ook altijd leuk :p Ik vond Tropics verreg de beste discotheek, onwijs mooi en goeie muziek, Jurgen draaide nog een keer, die draaide echt extreem zaad, commerciele bende, de DJ die dag later draaide was 10x beter. Kan nog wel veel meer lullen maar dat willen jullie toch niet horen hehe. Ik heb alleen wel de cholera opgelopen daaro, dus ga ff naar de dok vanmiddag.

Maar ik wilde weten of er nog iets boeiends is geweest hierzo en wat zijn de laatste beste traxx, want in 1 week mis je heel erg veel (Brood is dood, wist niet wat ik hoorde, hehe) Ik heb natuurlijk wel wat threads gelezen, maar kan nooit alles lezen, dat is gewoon te veel.

Latuurrzzz...
Boss
Welkom terug..... ben net zelf ook 'n paar dagen terug uit salou... :cool:
Volgensmij is hier weinig gebeurd, meeste mensen zijn nu ook op vakantie, denk ik
Blik
het enige boeiende wat er is gebeurt is dat ik weer terug ben van vakantie:stongue: :stongue: :stongue: LOL

ach ja, een paar relletjes gehad over onzin dingen, je kent het wel, voor de rest niet veel bijzonders (behalve natuurlijk dat henkiehenk nieuwe schoenen heeft gekocht:D)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik
het enige boeiende wat er is gebeurt is dat ik weer terug ben van vakantie:stongue: :stongue: :stongue: LOL

ach ja, een paar relletjes gehad over onzin dingen, je kent het wel, voor de rest niet veel bijzonders (behalve natuurlijk dat henkiehenk nieuwe schoenen heeft gekocht:D)


HAHAA dat niet alleen mannetje.. ook nieuwe gay shirtjes! echt dikke cool.. en zon kapotte jeans voor maar 240 lolll.. ach ja..

Maarja er ware wat relletjes :rolleyes:
Nog wat meer relletjes

Brood is dood ja.. we hebbe der ook threads over lol..

En de usual threads :D
-=WVG=-
Het belangrijkste wat er is gebeurt:

Nieuw Sports-forum moderated by...juist...-=WvG=- :)
TranceFool
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Het belangrijkste wat er is gebeurt:

Nieuw Sports-forum moderated by...juist...-=WvG=- :)

O cool, had ik nog nie gezien, ff checken
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement