|
סטריאו לרכב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה רועי יחתיכת אפס זיין שכל אני אמרתי שזאת החברה הכי טובה?
אמרתי שזאת חברה טובה
משהו גרמני
Blautpont
שאגב זה בנזונה |
אחלה חברה!
כמה עלה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Origin
אני מבין אותך אחי... אצלי זה אותו הדבר בידיוק
עד שההורים מחליטים עדיף ללכת לעבוד וליקנות בכסף שלך
:whip: |
אצלי זה לא שינה כסף שלי כסף שלהם
עד שהרדיו היה מושבת בצורה מוחלטת למשך חודשיים (כן כן חודשיים נסעתי בלי אפילו רדיו) הם לא קנו מערכת... לפחות עכשיו יש משהו חמוד
אני מרוצה מהמערכת... |
|
|
| Scorchio |
| לא עלה זה אוטו חברה... |
|
|
| cluBBer |
תחבר את הדיסקמן-אם פי 3 לטייפ
:D
פיתרון הכי זול |
|
|
| Q-PiXeL |
לך על הפיוניר
ואם אתה לא אוהב את העיצוב שלהם (כמוני... לא אוהב בצבע הירוק) אז יש לך ת
JVC
עם
MP3
שגם נכנס לתקציב
בפומפה נדמה לי המחירים הכי זולים
יש לך שמה ת
JVC890
ב1100 שקל
וה990 ב1300
הפיוניר מתחיל מ1500
קיצר אני ממליץ לך לבחור בין הפיוניר ל
JVC
הפיוניר יותר אמין ומגיע עם 3 שנים אחריות (בלינק שננתי זה רק שנה, אצל עוזי רדיו זה בטוח 3 שנים... כנראה פה זה לא מיובא דרך עוזי רדיו)
ה
JVC
יותר יפה וגם מכשיר אמין |
|
|
| Djsamorai |
מניסיון ...
אני לא שם ברכב שלי משהו יותר מידי יקר ....
יש יותר מידי גנבים !!!
חחח ...
לא שווה להשקיע על מערכת טובה ...
מה שאני עשיתי זה רדיו טייפ עם צינג'ר
ועכשיו אני מיתכוון לשים רמקולים חמודים ..
רדיו דיסק יותר מידי יקר לא שווה להשקיע ..
הם גניבים מאוד ..
לא שווה לבטח אותם ..
והם יקרים |
|
|
| itamarsan |
| אורן אחי אני אקח אותך למקום שקניתי את המערכת החדשה שלי באוטו וניראה מה אפשר לעשות למענך.... |
|
|
| Q-PiXeL |
יש כזה דבר שנקרא פאנל נשלף
הגנבים לא צריך לעצור אותך מלהתקין ת'מערכת שאתה רוצה
והביטוח זה משהו כמו 15% מהשווי של המערכת לשנה... |
|
|
| Djsamorai |
תיתפלא ..
אבל היום גונבים גם בלי הפנל .. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
מניסיון ...
אני לא שם ברכב שלי משהו יותר מידי יקר ....
יש יותר מידי גנבים !!!
חחח ...
לא שווה להשקיע על מערכת טובה ...
מה שאני עשיתי זה רדיו טייפ עם צינג'ר
ועכשיו אני מיתכוון לשים רמקולים חמודים ..
רדיו דיסק יותר מידי יקר לא שווה להשקיע ..
הם גניבים מאוד ..
לא שווה לבטח אותם ..
והם יקרים |
יש לי ולצח חבר שיש לו מערכת באיזה 13000 שקל או משהו כזה...
משהו עם מגברים עצבניים וסאבים והכל...
הוא ביטח אותה... ככה שאם גונבים לו אותה הוא מרויח על זה אחושילינג
הוא אשכרה אמר לחבר שלי בוא תגנוב... אני רק ירויח מזה :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אורן אחי אני אקח אותך למקום שקניתי את המערכת החדשה שלי באוטו וניראה מה אפשר לעשות למענך.... |
אחי במקום הזה מכרו לך מערכת ב-1900 שקל, לא?
אין לי כמות כזאת של מרשרשים......
אבל תיקח אותי מתישהו...... נראה מה יש להם להציע....... מקסימום אני לא אקנה
kenwood :D |
|
|
| BlueHawk |
אני קניתי
JVC KD-S895
מרוצה ממנה עד השמיים... אני אישית חושב שכדאי לך ללכת על
JVC
המחירים שלהם לא בשמיים והמוצרים שלהם אמינים...
יש לך את ה-
KD-S890
שבחנות רגילה אני מאמין שתביא ב-900-1000 שקל |
|
|
|
|