|
Heineken Music Hall opnieuw genomineerd
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Heineken Music Hall opnieuw genomineerd
De HMH is, net als vorig jaar, genomineerd voor de 'best international venue of the year'.
Dit entertainment theather, die haar deuren opende in maart 2001 als initiatief van Mojo Concerts, staat bekend om haar perfecte akoestiek, bereikbaarheid en logistiek. Op vrijdag 6 februari wordt de winnaar van de "Best International Venue" bekend gemaakt tijdens de 15e editie van the Pollstar COncert Industry Awards in the Kodak Theatre in Hollywood. De winnaar van vorig jaar was the Auditori Nacional in Mexico City.
bron: partyscene.nl
De Heineken Bier schuur is dus weer genomineerd, wel cool! Er is ook echt ALTIJD wat te doen in die toko, en ik vind dat er ook niet veel anders aan de HMH kan tippen, wel?
Alleen die vloer is zo kut aan het eind van de avond :S |
|
|
| Ding Chavez |
In Nederland is er idd niks dat aan de HMH kan tippen, het is alleen niet geschikt voor supergrote feesten maar of dat nou een minpunt is :p :)
Er staat alleen niet bij wat er verder genomineerd is dus of ze ook een goeie kans maken is maar de vraag. |
|
|
| basd |
Terecht. Erg mooie lokatie inderdaad..
Nog een klein minpuntje: de grootte (of vooral het gebrek daaraan) van dat pleurisliftje als je iets groots en zwaars naar de Postbanklounge moet krijgen.. Maar goed dat maakt de gemiddelde partybezoeker vast niet uit :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Er staat alleen niet bij wat er verder genomineerd is dus of ze ook een goeie kans maken is maar de vraag. |
vorig jaar was één of andere mexicaanse zaal de winnaar, dus ik denk dat je het zoiezo niet kan voorspellen
maar ik vind dat het terecht genomineerd is, er zijn denk ik al gauw 10-15 evenementen per maand en dat is toch klasse |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
...
het is alleen niet geschikt voor supergrote feesten maar of dat nou een minpunt is :p :)
... |
Zeker geen minpunt nee :D
HMH is voor mij perfecte lokatie!!!
Moet de organisatie alleen ook wel de tribune open gooien :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Terecht. Erg mooie lokatie inderdaad..
Nog een klein minpuntje: de grootte (of vooral het gebrek daaraan) van dat pleurisliftje als je iets groots en zwaars naar de Postbanklounge moet krijgen.. Maar goed dat maakt de gemiddelde partybezoeker vast niet uit :p |
Whehehe, MIJ maakt dat iig ook wel uit ja :)
Enschedeploeg ROCKS! |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Disney
Zeker geen minpunt nee :D
HMH is voor mij perfecte lokatie!!!
Moet de organisatie alleen ook wel de tribune open gooien :whip: |
Zeker mee eens!! Die tribune moeten ze inderdaad opengooien dat is namelijk errug relext, zo blijf je een beetje in de sfeer terwijl je chilled |
|
|
| Jimmy |
relaxte accomodatie inderdaad, ik mocht er zijn tijdens ferry's right of way, voor mij is het groot genoeg, je kan er een strak feest houden :toocool:
en ligging is goed |
|
|
| basvh |
geluidskwaliteit bij Qontact en Qlubtempo waren super. Bij ferry was het wat minder, bij Xqlusive wat het ook wat minder heb ik begrepen.
De akkoestiek bij rock/heavymetal muziek schijnt ook niet al te best te zijn althans dat begreep ik van wat oudcollegas die naar deze muziek luisteren.
Verder is vloer verknaakt aan eind van avond.
Het aantal evenementen dat ze halen per maand is wel knap natuurlijk. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
Het aantal evenementen dat ze halen per maand is wel knap natuurlijk. |
Dat is wel mooi, heb er erg veel moeten werken... Dan gaat de ene productie eruit, de andere erin.
Ieder Qdancefeest wat er is op een zaterdagavond wordt mee begonnen op vrijdagochtend 8 uur. Dan tot 5 uur doorwerken (vrijdag mag er niet langer dan tot 5 uur worden gewerkt).
Zaterdag dan de hele dag de tijd tot het feest.
De afbouw begint meteen na het feest en MOET altijd voor 2 uur klaar zijn. Pffffffffff .... dat is altijd stampen joh! |
|
|
| arj1o1 |
ben er nog nooit geweest :p
binnekort wel.. |
|
|
|
|