|
[HELP] Technics Probleem => Start/Stop Knop Afgebroken!! [/HELP]
|
View this Thread in Original format
| Ferry 0 |
HELP!!!!
Ik zou zonet mijn Technics uitzetten maar toen ik het knopje naar uit draaide, draaide ik in 1x het knopje eraf!!! :nervous:
Wat kan ik hieraan doen? Weten jullie een goede site waar ze veel weten over dit soort problemen (of technics hardware in het algemeen)?
Zoals op deze foto hier is te zien blijkt er bij mij een staafje te missen :(

Net ff gekeken op de site van Raoel en de TT ondersteboven gehouden zoals de site vermeld. Het staafje komt dat omhoog, maar zakt direct weer weg als je de TT gewoon neerzet. Ik ga straks/morgen proberen de behuizing om de tafel weg te halen. Misschien kan ik hem dan vastzetten.
Meer tips zijn altijd welkom. |
|
|
| Subsonik |
| Voor zulke dingen moet je bij New Wave zijn:p |
|
|
| MennoB |
Ookal heb ik geen technics..
Eraf draaien heb ik nooit last van en ook nooit geprobeert :D . Ik kan hem wel door draaien, maar of je hem erdan af kunt draaien heb ik ook nooit geprobeert, dat risico neem ik maar niet.
Misschien kun je hem er weer opdraaien... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Voor zulke dingen moet je bij New Wave zijn:p |
Geniaal! :D :D Vooral vanwege die andere thread Platen te koop ;)
Maar hij is er vanavond niet, heeft een bedrijfsfeest ofzo
Edit: Ferry, je sig is erg lang/groot. Kan je hem please wat kleiner maken? |
|
|
| raoel |
Ik kan het vanaf hier natuurlijk niet beoordelen, kweet niet hoe dat het ding is afgebroken.
Maar normaal kun je het gewoon vervangen.
Bij Dj mart.com zo los te bestellen.
Als je panasonic mailt kun je het ook rechtstreeks bestellen. Is denk ik goedkoper want ze weten de prijzen nogal bij Dj mart :crazy:
Hier een fijne site:
http://music.hyperreal.org/dj/sl1200.html
Daar staat gewoon uitgelegd hoe je hetzelf kan maken. |
|
|
| Ding Chavez |
| Het enige dat ik weet is dat het bij de MK2 een veelvoorkomend probleem is dat die aan/uit knop (niet de start/stop ;)) het begeeft. Hoe je em weer kan maken weet ik niet, maar aangezien het een veelvoorkomend probleem zou er toch wel wat over te vinden moeten zijn. Gelukkig heb ik een m3d waar dat probleem inmiddels verholpen is... |
|
|
| arj1o1 |
| ach aan/uit start/stop een pot nat ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Geniaal! :D :D Vooral vanwege die andere thread Platen te koop ;)
Maar hij is er vanavond niet, heeft een bedrijfsfeest ofzo
Edit: Ferry, je sig is erg lang/groot. Kan je hem please wat kleiner maken? |
Mwjha, wat zal ik der eens over zeggen :)
Was een leuk bedrijfsfeestje trouwens :)
Ik weet heel niets over Technics, alleen over technohitjes.....
Volgens mij kan je ze der op een bepaalde manier inklikken.
Bij de meeste platenzaken halen ze die dingen van de decks af omdat het binnen 2 dagen gejat is.
Bel Technics Nederland even zou ik zeggen. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by arj1o1
ach aan/uit start/stop een pot nat ;) |
bull |
|
|
| Ferry 0 |
Ha naja aan uit knop :D wat maakt het uit.
Het probleem is dat het staafje niet blijft staan maar weer naar beneden gaat :( Kan ik dit ook lijmen ofzo ? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ferry 0
Ha naja aan uit knop :D wat maakt het uit.
Het probleem is dat het staafje niet blijft staan maar weer naar beneden gaat :( Kan ik dit ook lijmen ofzo ? |
Lijkt me niet verstandig.
Kijk eens wat vervelende New Wave voor je opgezocht heeft:
De medewerkers van het Info-Centre zijn u voor of na aankoop van Panasonic en Technics producten graag van dienst. Per telefoon, Voice-mail, Voice-response of internet is het Panasonic Info-Centre 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Informatie voor consumenten:
Panasonic Info-Centre
tel.: 070-3314500
fax.: 070-3477185
|
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Gelukkig heb ik een m3d waar dat probleem inmiddels verholpen is... |
:) |
|
|
|
|