|
help
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
אני צריך איזה עזרה קטנה
אני מחפש סריאל נאמבר לנורטון אנטיוירוס 2004
וב ASTALAVISTA
מצאתי אבל הם לא עובדים טוב
מישהו יכול לעזור לי ב PM
או באייסיקיו 6728528
רועי מצדי תמחוק מחר אחרי שיעזרו לי |
|
|
| ADiSH |
2004 זה קצת יותר מסובך
אתה צריך גם סיריאל וגם קי ג'נרטור למספר שאתה כאילו מקבל בטלפון..
היה לי אני יחפש את זה |
|
|
|
|