return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Testing Testing.. 1... 2...3
View this Thread in Original format
oDrori2
מה המצב חברייה?

אתם בטח חושבים שזה עודד שחזר אחרי הרבה זמן שלא היה פה...
אבל פה אתם טועים!!
זה אני (רועי) והסיבה שאני לא בניק שלי היא בגלל שהיו לעודד ים בעיות עם האי מייל וכל החרא הזה

אז פתחתי לו אי מייל אקוונט
פתחתי לו יוזר פה בטראנס אדיקט
והתקבל האישור שהוא יהיה חבר פה והוא יכול לשים פוסטים
אז אני רק בודק שאפשר והכל יהיה פאנן...
אני ילך לבשר לו את הבשורה...

תגידו לו ברוך השב!
Hell_Copter
תן לי להיות הראשון שמברך אותך על שובך לפה...
ברוך השב הצלע האמצעית במשולש המקראי!!
ADiSH
הוא לא יכול פתוח אי מייל לבד?
טוב ברוך הבא;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ADiSH
הוא לא יכול פתוח אי מייל לבד?
טוב ברוך הבא;)


הוא כל הזמן קיבל ארורים...
אנטרנט קיבוצי... לך תדע

מוזר... הנוער של היום :wtf:
DjChook
lol
warpedd_
ברוך שובך ילד הפרות
luckystrike
עודד אח שלו !
ברוך השב אחי !

גם אני שבתי מהמתים לאחרונה למרות שאין כמעט זמן
בגלל העבודה אני פה מדי פעם ...
:)

משולש היום חובה למה רועי ימות עוד מעט !
KrazyDJs
ברוך השב אח שלה...
Hell_Copter
למניאק הקטן אין את החוצפה ככה לעשות...
עדיין הוא לא נכנס
שיבוש והכלם לו הדוד קריבושה הזה!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement