|
Hjäelp!
|
View this Thread in Original format
| Crash |
snälla, snälla
jag skulle kunna behöve lite hjälp, efter 3 försök att ladda ner fruity (snälla banna mig inte)med mitt modem så har jag gett upp.
det slutar likadant helatiden, att 90% av samplingarna inte funkar och efter att man har laddat ner det i 3 timmar blir man lite kinkig.
så nu undrar jag hur jag kan köpa skiten i stället och vara en ärlig konsument.
jag är extremt tacksam för seriösa och hjälpsamma svar |
|
|
| Crash |
| antar att jag måste bita i det sura äpplet och köpa det. |
|
|
| dbl |
| lagliga vägen e alltid bäst :) |
|
|
| Vizay |
asså visst går det att ladda ner men det är alltid bättre att köpa varan om man vet att man kommer använda den :)
jag ska inte hyckla å påstå att jag aldrig varit pirat själv för lets face it, jag är ingen ängel men en sak har jag lärt mig...köpta varan funkar alltid som den ska :)
vad gäller köpeställen så kan du kolla in affärer som
www.jam.se
www.musikborsen.se
www.estradmusik.se
finns säkert fler ställen å köpa ifrån men jag e tyvärr inte allt för bra på köpeställen :)
hoppas du får tag på det på något sätt för om du gillar att producera så kommer du bli nöjd :) |
|
|
| Crash |
mjo, jag är trött på att ladda ner skit, speciellt när jag sitter och gnuggar på ett modem.
tack för all hjälp, och jag ska köpa fruity...vet bara inte hur :rolleyes:
jag kollade på sidorna och lyckades inte hitta programmet (det första man blir blind på är ögona :p )
jag vet att jag kommer bli nöjd med fruity 4 för jag är ju lycklig me 3.4 men inte nöjd...typ...eller nåt... :rolleyes:
vart köpte ni era program? |
|
|
| zamson |
| Köpte fruity på DC++ Online store :p dom har brett utbud |
|
|
| dbl |
| du får nog ta o köpa fruityloops från deras hemsida |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by zamson
Köpte fruity på DC++ Online store :p dom har brett utbud |
hehe, ruskigt bra priser oxå! |
|
|
| reveal |
| Börjar det inte bli läge att plocka bort den här tråden nu? |
|
|
| Vizay |
bättre å rensa bort dom inläggen som inte e lagliga eftersom en del av tråden faktiskt är bra info :)
(jag börjar med att ta bort mitt förra inlägg) |
|
|
|
|