return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Hjäelp!
View this Thread in Original format
Crash
snälla, snälla

jag skulle kunna behöve lite hjälp, efter 3 försök att ladda ner fruity (snälla banna mig inte)med mitt modem så har jag gett upp.

det slutar likadant helatiden, att 90% av samplingarna inte funkar och efter att man har laddat ner det i 3 timmar blir man lite kinkig.

så nu undrar jag hur jag kan köpa skiten i stället och vara en ärlig konsument.


jag är extremt tacksam för seriösa och hjälpsamma svar
St_Andrew
en liten google sökning:

http://www.flstudio.com/order.asp?P_Code=31020?id=309
Crash
antar att jag måste bita i det sura äpplet och köpa det.
dbl
lagliga vägen e alltid bäst :)
Vizay
asså visst går det att ladda ner men det är alltid bättre att köpa varan om man vet att man kommer använda den :)

jag ska inte hyckla å påstå att jag aldrig varit pirat själv för lets face it, jag är ingen ängel men en sak har jag lärt mig...köpta varan funkar alltid som den ska :)


vad gäller köpeställen så kan du kolla in affärer som

www.jam.se
www.musikborsen.se
www.estradmusik.se

finns säkert fler ställen å köpa ifrån men jag e tyvärr inte allt för bra på köpeställen :)


hoppas du får tag på det på något sätt för om du gillar att producera så kommer du bli nöjd :)
Crash
mjo, jag är trött på att ladda ner skit, speciellt när jag sitter och gnuggar på ett modem.


tack för all hjälp, och jag ska köpa fruity...vet bara inte hur :rolleyes:

jag kollade på sidorna och lyckades inte hitta programmet (det första man blir blind på är ögona :p )

jag vet att jag kommer bli nöjd med fruity 4 för jag är ju lycklig me 3.4 men inte nöjd...typ...eller nåt... :rolleyes:

vart köpte ni era program?
zamson
Köpte fruity på DC++ Online store :p dom har brett utbud
dbl
du får nog ta o köpa fruityloops från deras hemsida
St_Andrew
quote:
Originally posted by zamson
Köpte fruity på DC++ Online store :p dom har brett utbud


hehe, ruskigt bra priser oxå!
reveal
Börjar det inte bli läge att plocka bort den här tråden nu?

Vizay
bättre å rensa bort dom inläggen som inte e lagliga eftersom en del av tråden faktiskt är bra info :)

(jag börjar med att ta bort mitt förra inlägg)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement