return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Newbie
View this Thread in Original format
Struler
Nick: Struler
Namn: Jim Eberhag
ålder: 17
Bor: sthlm
Intressen: va tror ni =D yeah :Rasta: = :Confused: = :HappyHappy:
mail: [email protected]

Går första året på värmdö gymnasium, byter till fordon i lilljeholmen
Kommer att gå Motivlack. Testa fram så man kan lacka med UV :)

Älskar allt som har med Rave att göra, Kläder är en gudagåva.
Lyssnar på: Det mästa med lite pipande ljud å en långdragen refräng haha

Ja ha va ska man säga mer... JO fästen som möjligt vis skall äga rumm i tumba OH my god, RÄKNA med mig.
Behövs det något så kan ja nog fixa det. ja är ordförande i ett antal ungdoms rörelser, vi kanske kan lägga en förenig bakom så vi inte får me "Farbror blå" att göra :gsmile:

Cya Ya ALL, Over and out!


Hjälp mig så mkt ni kan, ja e jakligt ny här =)
SteveTranz4ever
Hej hej och välkommen till den Svenska delen av trancEaddict.com mer känt som SWETA

Gå gärna in på Svenska Folket tråden och skriv dessa uppgifter du just skrev där :)

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=23874


Greets // Steve
ShyTrance
Välkommen till sweta som även har nåra "FITA's":toothless :p hehe
hoppas du trivs o gör som steve sa ^^
ha d
mindshooter
Välkommen, hoppas du trivs... jag känner flera som går i ditt gymnasium..fast i 3:an dårå
Endre
quote:
Originally posted by Struler
Lyssnar på: Det mästa med lite pipande ljud å en långdragen refräng haha


psytrance?
dbl
välkommen får man la säga dårå...
va du som maila mig va????
Gaby
Välkommen till the TA-family!
Glorie
quote:
Originally posted by ShyTrance
Välkommen till sweta som även har nåra "FITA's":toothless :p hehe


hehe, jasså det e det officiella namnet nu elle? :)
Nyx


:rolleyes:
NooN
quote:
Originally posted by Glorie
hehe, jasså det e det officiella namnet nu elle? :)


nekholm ville ha det till "FINTA", men det struntar vi i! ;)

ShyTrance
hehe glorie vet inte :P men använde d ändå

quote:
Originally posted by NooN
nekholm ville ha det till "FINTA", men det struntar vi i! ;)
:cool:

låter som en bra ide :toothless :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement