|
Newbie
|
View this Thread in Original format
| Struler |
Nick: Struler
Namn: Jim Eberhag
ålder: 17
Bor: sthlm
Intressen: va tror ni =D yeah :Rasta: = :Confused: = :HappyHappy:
mail: [email protected]
Går första året på värmdö gymnasium, byter till fordon i lilljeholmen
Kommer att gå Motivlack. Testa fram så man kan lacka med UV :)
Älskar allt som har med Rave att göra, Kläder är en gudagåva.
Lyssnar på: Det mästa med lite pipande ljud å en långdragen refräng haha
Ja ha va ska man säga mer... JO fästen som möjligt vis skall äga rumm i tumba OH my god, RÄKNA med mig.
Behövs det något så kan ja nog fixa det. ja är ordförande i ett antal ungdoms rörelser, vi kanske kan lägga en förenig bakom så vi inte får me "Farbror blå" att göra :gsmile:
Cya Ya ALL, Over and out!
Hjälp mig så mkt ni kan, ja e jakligt ny här =) |
|
|
| ShyTrance |
Välkommen till sweta som även har nåra "FITA's":toothless :p hehe
hoppas du trivs o gör som steve sa ^^
ha d |
|
|
| mindshooter |
| Välkommen, hoppas du trivs... jag känner flera som går i ditt gymnasium..fast i 3:an dårå |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Struler
Lyssnar på: Det mästa med lite pipande ljud å en långdragen refräng haha
|
psytrance?
|
|
|
| dbl |
välkommen får man la säga dårå...
va du som maila mig va???? |
|
|
| Gaby |
| Välkommen till the TA-family! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Välkommen till sweta som även har nåra "FITA's":toothless :p hehe
|
hehe, jasså det e det officiella namnet nu elle? :) |
|
|
| Nyx |

:rolleyes: |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, jasså det e det officiella namnet nu elle? :) |
nekholm ville ha det till "FINTA", men det struntar vi i! ;) |
|
|
| ShyTrance |
hehe glorie vet inte :P men använde d ändå
| quote: | Originally posted by NooN
nekholm ville ha det till "FINTA", men det struntar vi i! ;) | :cool:
låter som en bra ide :toothless :D |
|
|
|
|