return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Monday Bar 11-årsjubileum
View this Thread in Original format
Gaby
Ett par av världen nu hetaste djs/producenter av tribal/tech/prog house kommer från Madrid. DJ Chus & Pablo Ceballos fullkomligen spottar ut sig fantastiska produktioner och världens skivbolag står på kö. På Monday Bars 11-årsjubileum 1 december gör dom ett stopp på sin världsturné Iberican Sound World Tour.

Måndag 1 december, 2003 Monday Bar 11-årsjubileum @ Daily News

Chus & Ceballos
Martin H
Subway Baby

www.mondaybar.com
zamson
dom verkar väldigt bra! får se om jag skrapar ihop några pengar o drar dit
Gaby
Det här kallar jag fest!!
Glorie
Martin H har jag lyssnat på en kväll på Reaktor i Götet och jag gillade då inte det jag fick höra :p
Amplifire
Martin H rocks! Hans låt "Liftin'" är dunderfet! :cool:
JayBee
quote:
Originally posted by Gaby
Det här kallar jag fest!!
så säger du alltid ju. men i alla fall har jag inte hört de där namnen förut.
Glorie
quote:
Originally posted by Gaby
Det här kallar jag fest!!


quote:
Originally posted by JayBee
så säger du alltid ju. men i alla fall har jag inte hört de där namnen förut.


hehe, Peter och vargen :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement