|
Monday Bar 11-årsjubileum
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Ett par av världen nu hetaste djs/producenter av tribal/tech/prog house kommer från Madrid. DJ Chus & Pablo Ceballos fullkomligen spottar ut sig fantastiska produktioner och världens skivbolag står på kö. På Monday Bars 11-årsjubileum 1 december gör dom ett stopp på sin världsturné Iberican Sound World Tour.
Måndag 1 december, 2003 Monday Bar 11-årsjubileum @ Daily News
Chus & Ceballos
Martin H
Subway Baby
www.mondaybar.com |
|
|
| zamson |
| dom verkar väldigt bra! får se om jag skrapar ihop några pengar o drar dit |
|
|
| Gaby |
| Det här kallar jag fest!! |
|
|
| Glorie |
| Martin H har jag lyssnat på en kväll på Reaktor i Götet och jag gillade då inte det jag fick höra :p |
|
|
| Amplifire |
| Martin H rocks! Hans låt "Liftin'" är dunderfet! :cool: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Gaby
Det här kallar jag fest!! | så säger du alltid ju. men i alla fall har jag inte hört de där namnen förut. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Gaby
Det här kallar jag fest!! |
| quote: | Originally posted by JayBee
så säger du alltid ju. men i alla fall har jag inte hört de där namnen förut. |
hehe, Peter och vargen :rolleyes: |
|
|
|
|