return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
MTR - Full on Hardstyle (Radio) (pg. 2)
View this Thread in Original format
ScuL
oki nu är det ferren vs alcoholic!!

och de börjar med Qlimax anthem låten :)
NooN
Gillar det här alltså :D
SteveTranz4ever
Vad är fulla namnet på första ? Låt två vet jag iaf är "Deepack - Heres Johnny" :D

Hur tungt som helst !!!!!!!!!!!! :D :D
ScuL
Deepack - The Prophecy (Original Mix) ;)
NooN
Fan, det är synd att jag inte kan ha så hög volym på...
Det är ju sååååå bra! :D
SteveTranz4ever
Snart e de Innercity å då jävlar ska jag höra Hardstyle... Enda jag känner till dock är Luna :)

Fan bra låtar rakt igenom so far... Det leks mycke på gott & ont
NooN
Mycket lek är det. Gillar inte när de håller på och cuttar som de gör riktigt. Men det är sjukt bra låtar.
ScuL
quote:
Originally posted by NooN
Mycket lek är det. Gillar inte när de håller på och cuttar som de gör riktigt. Men det är sjukt bra låtar.


jag håller med dig där... volume cut är inte super skönt :o
bara en lr två ggr i en set.. (break typ).. inte mellan en beat.
men ändå.... grymma låtar iaf ;)
SteveTranz4ever
Denna låten diggar jag... har den fast inte denna mixen... :D

Brukar spela den sjukt högt i trancemobilen :eyespop:
ScuL
vilka var det?

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
vilka var det?
DJ Isaac - Go Insane
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
DJ Isaac - Go Insane


självklart... den har en fett bass :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement