|
MTR - Full on Hardstyle (Radio) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
oki nu är det ferren vs alcoholic!!
och de börjar med Qlimax anthem låten :) |
|
|
| NooN |
| Gillar det här alltså :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vad är fulla namnet på första ? Låt två vet jag iaf är "Deepack - Heres Johnny" :D
Hur tungt som helst !!!!!!!!!!!! :D :D |
|
|
| ScuL |
| Deepack - The Prophecy (Original Mix) ;) |
|
|
| NooN |
Fan, det är synd att jag inte kan ha så hög volym på...
Det är ju sååååå bra! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Snart e de Innercity å då jävlar ska jag höra Hardstyle... Enda jag känner till dock är Luna :)
Fan bra låtar rakt igenom so far... Det leks mycke på gott & ont |
|
|
| NooN |
| Mycket lek är det. Gillar inte när de håller på och cuttar som de gör riktigt. Men det är sjukt bra låtar. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by NooN
Mycket lek är det. Gillar inte när de håller på och cuttar som de gör riktigt. Men det är sjukt bra låtar. |
jag håller med dig där... volume cut är inte super skönt :o
bara en lr två ggr i en set.. (break typ).. inte mellan en beat.
men ändå.... grymma låtar iaf ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Denna låten diggar jag... har den fast inte denna mixen... :D
Brukar spela den sjukt högt i trancemobilen :eyespop: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
vilka var det? | DJ Isaac - Go Insane |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
DJ Isaac - Go Insane |
självklart... den har en fett bass :D |
|
|
|
|